دوره تخصصی برند و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه دوم اردیبهشت

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دوره آموزشی “برند و روابط عمومی” با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام و مدرسه عالی مهارتی کسب و کار در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش شارا، این دوره ۱۲ ساعته، به آموزش مباحث مختلفی از جمله مبانی روابط عمومی و جایگاه آن در کسب‌وکار، برندینگ یا روابط عمومی، تدوین استراتژی ارتباطات برند، مدیریت و برنامه‌ریزی رویداد، روابط ‌عمومی‌ دیجیتال و مسئولیت اجتماعی سازمان خواهد پرداخت.

این دوره توسط دکتر علی آزادی منش تدریس می‌شود و پس از اتمام آن، دانش‌پژوهان گواهینامه مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی را دریافت خواهند کرد.

علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره‌های ۰۹۱۲۹۵۸۵۶۷۷ و ۰۹۲۱۳۳۱۸۱۹۵ تماس گرفته و از کد تخفیف این دوره برخوردار شوند.

انتهای پیام/