تعامل، ایجاد روابط و گفتگوها نیز مفید هستند.
در این نوشتار به دو مورد اشاره می کنیم:
1. محتوا
در واقع، آنچه دنبال کنندگان شما می خواهند، محتوای منحصر به فرد است.
چیزهایی را بنویسید که در مورد علاقه شما و حرفه شماست. افراد همیشه دنبال چشم اندازهای جدید و ایده های خبری هستند.
یادداشت هایی آموزنده، مرتبط، جاری و پیام های جالبی درباره چیزهایی بنویسید که آن را دوست دارید و مردم دوست دارند که درباره آخرین روزآمدهای شما بدانند.
2. تعامل
اگر شما واقعا به کسانی که شما را دنبال می کنند علاقه داشته باشید، آنها به شما علاقه مند خواهند شد.
تعامل، ایجاد روابط و گفتگوها نیز مفید هستند. «دنبال کردن» صدایی یکطرفه است؛ جامعه چند جهته است.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید