شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || ورزش و جنجال دو روی یک سکهاند. از تام بردی و تایگر وودز گرفته تا فیفا و NFL، همه نمونههایی از بحرانهای بزرگ ورزشی هستند که میتوانند درسهای ارزشمندی درباره ارتباطات بحران به ما بدهند. این درسها تنها برای ورزشکاران حرفهای نیست؛ مدارس، دانشگاهها، برندهای ورزشی و کارکنان مرتبط نیز میتوانند با چالشهای اعتبار مواجه شوند.
کتاب جدید «ارتباطات بحران ورزشی: پروندهها و جنجالها» توسط جیم روکو و تام ویدلیچ، متخصصان ارتباطات بحران ورزشی، منتشر شده است. این کتاب، بررسی دقیقی از برجستهترین بحرانهای دهه گذشته در ورزش ارائه میدهد و مصاحبههایی با چهرههای ورزشی برجسته نیز در آن وجود دارد.
آنها در این کتاب به موضوعات مهمی میپردازند، از جمله:
– مدیریت بحرانهای مرتبط با ورزشکاران اسپانسر شده
– حفاظت از وجهه ورزشکاران در مقابل رسواییها
– ارتباط مؤثر تیمها با هواداران در هنگام بحران
روکو و ویدلیچ میگویند آمادهسازی و برنامهریزی برای بحرانها حیاتی است. بررسی نمونههای متعدد بحرانهای ورزشی در کتاب، به متخصصان روابط عمومی کمک میکند تا روشهای واکنش به بحرانها را بیاموزند و پایه محکمی در ارتباطات بحران بسازند.
خواندن داستانهای واقعی ورزشی نه تنها آموزنده بلکه جذاب و هیجانانگیز است.
نوشته: نیکول شومان | ۲۲ مه ۲۰۲۵
منبع: NEWS
#روابط_عمومی_در_متن
#سال_هوش_مصنوعی
انتهای پیام/
نظر بدهید