درآمدهای غول های آنلاین جهان از تبلیغات دیجیتال

به گفته CNBC، دو غول آنلاین فیس بوک و توئیتر 83 درصد از کل درآمد آگهی های دیجیتال و 73 درصد از تبلیغات دیجیتال ایالات متحده را تشکیل می دهند.

به گزارش شارا، در همین حال، درآمد تبلیغات روزنامه از 22 میلیارد دلار در سال 2014 به 18 میلیارد دلار در سال 2016 کاهش یافته است، هرچند ترافیک به وب سایت های 50 روزنامه برتر ایالات متحده 42 درصد افزایش یافته است.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به گفته CNBC، دو غول آنلاین فیس بوک و توئیتر 83 درصد از کل درآمد آگهی های دیجیتال و 73 درصد از تبلیغات دیجیتال ایالات متحده را تشکیل می دهند.
 
 به گزارش شارا، در همین حال، درآمد تبلیغات روزنامه از 22 میلیارد دلار در سال 2014 به 18 میلیارد دلار در سال 2016 کاهش یافته است، هرچند ترافیک به وب سایت های 50 روزنامه برتر ایالات متحده 42 درصد افزایش یافته است.