شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– در رویداد پریکس در نیویورک، باری رافرتی، مدیرعامل کچوم امریکای شمالی، گفت که اگر زنان می خواهند تبدیل به رئیس های اجرایی شوند، باید از گفتن «من متاسفم» خودداری کنند. عبارت «من متاسفم» به طور گسترده و آزاد توسط زنان استفاده می شود. معمولا یک توضیح بی فکرانه برای یک بیانیه یا ورود ناگهانی به یک اتاق، و غیره نشان دهنده نقصی در اعتماد به نفس و احساس بی ارزشی است.
رافری گفت: «متکبر باشید.» متاسف نباشید، بدرخشید و قوی باشید.
من نمی توانم کمک کنم که توصیه او را به زنان به یاد داشته باشید وقتی که مقاله امروز در نیویورک تایمز درباره شورای شرکت های روابط عمومی با نام «جستجوی روح» منتشر شد.
تایمز گزارش داد که شورا، که برگزار کننده کنفرانس سالانه در 23 اکتبر است، یک نام غیر رسمی را برگزیده است، شورای روابط عمومی، و در این بحث از شورای ریبرندینگ حذف کامل روابط عمومی مورد توجه قرار گرفته بود.
مقاله اشاره می کرد که همچنین رسانه اجتماعی و بازاریابی محتوا نقش گسترش داده شده روابط عمومی را در ارتباطات برند، روابط عمومی و به ویژه آژانس های روابط عمومی بازی می کنند.
«همچنین با توجه به بررسی که به تازگی برای یک رشته از خطاها انجام گرفته است.» این شورا جویای یک نام جدید است که گذشته روابط عمومی را به همراه حال و آینده آن را در بر بگیرد، اما آن را از «روابط عمومی یا پی آر» خلاص کند چراکه دیگر زمان مصرف آن به پایان رسیده است و این نام دیگر احساس اعتماد به نفس و با ارزش بودن را در خود ندارد.
برای نسل ها، کارگزاران روابط عمومی تنها می توانستند با حسادت و شاید نفرت به بودجه داده شده در موسسات تبلیغاتی و بازاریابی نگاه کنند، اما انقلاب تکنولوژی در کنار آنها بود، چه آنها آن را درک کرده باشند یا خیر.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید