شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 25مردادماه 1394 با اهدای جوایز به روابط عمومیهای برتر به کار خود پایان داد. به گزارش شارا، این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاهها، روابط عمومی وزارتخانهها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
بیانیه هیات داوران دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش خبر (نشریه داخلی)
در بخش نشریات داخلی در زمینه تولید خبر، نگارش مقاله و مصاحبه و گزارش، اخباری که دارای ارزش های خبری دربرگیری و یا شگفتی برای کارکنان باشد کمتر مشاهده شده است. عمده مطالب متون خبری وگزارشی به انعکاس فعالیت های مدیران اختصاص داشت و بر عنصر شهرت افراد استوار بود و از سبک های نوین خبرنویسی بهره لازم گرفته نشده است. همچنین نگارش مقالات و سر مقاله ها نیازمند تلاش علمی و تخصصی بیشتر است.
مشخصات خبرهای برگزیده:
1. نشریه: خبرنامه کانون
نشریه داخلی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
سال تولید: مهر و آبان 1392
عنوان خبر: یک تغییر کاربردی جالب: (منبع آب) دماوند، (مرکز نجوم کودکان)
فایل PDF خبر «یک تغییر کاربردی جالب: (منبع آب) دماوند، (مرکز نجوم کودکان)»
2. نشریه: توسعه صادرات
نشریه داخلی: بانک توسعه صادرات ایران
شماره: 119
سال تولید: مهر و آبان 1393
عنوان خبر: خانه سازی در ونزوئلا رونق گرفت
فایل PDF خبر «خانه سازی در ونزوئلا رونق گرفت»
3. نشریه: هفته نامه حرم
نشریه داخلی: آستان قدس رضوی
شماره: 450
سال تولید: آذر 1393
عنوان خبر: تلاشی ارزشمند برای ارتقای یک صنعت سفید؛ «نساجی»
فایل PDF خبر (تلاشی ارزشمند برای ارتقای یک صنعت سفید؛ «نساجی»)
منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید