حضور شارا در نمایشگاه مطبوعات می تواند در ارتقاء سطح روابط عمومی کمک کند

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران در گفتگو با شارا: – قطعاً تعامل بین روابط عمومی و رسانه در حال حاضر رو به بهبود است. روابط عمومی فرآیند ارایه دستاوردهای یک سازمان یا یک مجموعه است که می تواند عملکرد یا دستاوردهای آن سازمان را در رسانه ها انعکاس دهد. در نتیجه این تعامل در ارایه تصویر بهتری از سازمان می تواند اهمیت داشته باشد.


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)حسین غفاری در حاشیه بازدید از غرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با شارا عنوان کرد: « حضور مجموعه هایی مثل شارا در نمایشگاه می تواند در ارتقاء سطح روابط عمومی هم در میان مردم وهم در میان رسانه ها کمک کند.»4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


وی افزود: « حتی رسانه هم خود نیاز به روابط عمومی دارد. شاید کمتر به این موضوع توجه شود ولی خود رسانه ها هم نیاز دارند تا عملکرد آنها از مخاطبان خود رصد شود تا بتوانند عملکرد بهتری داشه باشند.»


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران تصریح کرد: «قطعاً تعامل بین روابط عمومی و رسانه در حال حاضر رو به بهبود است. روابط عمومی فرآیند ارایه دستاوردهای یک سازمان یا یک مجموعه است که می تواند عملکرد یا دستاوردهای آن سازمان را در رسانه ها انعکاس دهد. در نتیجه این تعامل در ارایه تصویر بهتری از سازمان می تواند اهمیت داشته باشد.»


غفاری گفت: «هر اندازه این تعامل بیشتر باشد، قطعا حضور آن مجموعه و یا سازمان در رسانه ها بهتر خواهد بود و آن سازمان را بهتر می تواند به مخاطبان خود معرفی کند.»
.