حسن خسروی: روابط‌عمومی، رهبر ارکستر سازمان است

در این سمینار آموزشی که توسط موسسه روابط‌عمومی راهبرد و با همکاری سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی و نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در استان برگزار شد، دکتر حسن خسروی سرفصل‌های مهم این موضوع را که شامل راهبردهای اصلی روابط‌عمومی، مراحل توسعه و پیشرفت روابط‌عمومی، مولفه‌های رشد و توسعه پایدار، نقش راهبردی روابط‌عمومی در توسعه سازمان‌ها بود، بیان کرد.

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سمینار آموزشی راهبردهای روابط‌عمومی توسعه و توسعه روابط‌عمومی‌ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد.


به گزارش شارا، در این سمینار آموزشی که توسط موسسه روابط‌عمومی راهبرد و با همکاری سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی و نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در استان برگزار شد، دکتر حسن خسروی سرفصل‌های مهم این موضوع را که شامل راهبردهای اصلی روابط‌عمومی، مراحل توسعه و پیشرفت روابط‌عمومی، مولفه‌های رشد و توسعه پایدار، نقش راهبردی روابط‌عمومی در توسعه سازمان‌ها بود، بیان کرد.


مولف کتاب روابط‌عمومی و ارتباطات، ضمن اشاره به نقش روابط‌عمومی‌ها در توسعه فردی و سازمانی تصریح کرد در سازمان هر واحد و هر قسمت مثل امور اداری، امور مالی، بازرسی، تدارکات، فروش و… به تعبیری هر کدام یک سازی را می نوازند. وظیفه، هنر، مهارت و نقش روابط‌عمومی در این میان آن است که این سازها و صداها و نواهای مختلف را به گونه ای عالمانه و هنرمندانه کوک و هماهنگ نماید و هارمونی ایجاد کند که در نهایت برای مخاطب، شنونده، ارباب رجوع، مصرف کننده، مشتری، سهامداران و ذینفعان، یک صدای واحد خوش و دلنشین و رضایت بخش فراهم شود. این استاد دانش آموخته دکتری مدیریت دولتی در بخش دیگری از ارائه خود به مهمترین علل و عوامل ناکارآمدی نظام اداری و مدیریت دولتی در ایران پرداخت.


در ابتدای این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی استان و کشور به صورت حضوری و برخط برگزار می شد ، مدیرعامل موسسه راهبرد ضمن خیرمقدم به حاضران در این نشست علمی گفت: موسسه راهبرد با هدف ارتقای دانش ارتباطات و روابط‌عمومی‌ ، انتقال تجربه و هم افزایی اقدام به برگزاری چنین رویدادهایی می نماید و در آینده نیز برگزاری اینچنین نشست ها، دوره های آموزشی و همایش هایی را در دستور کار خود دارد.

 

 

 

محمدرضا باقری با اشاره اهمیت آموزش در روابط‌عمومی و کاربردی نمودن یافته های علمی ارتباطات و روابط‌عمومی به ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در سازمان را یک ضرورت دانست.

 

مدیر مسئول نشریه راهبرد همچنین ضمن اعلام خبر صادر شدن مجوز این رسانه تخصصی ، از کلیه علاقه مندان، فعالان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی ، کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی دعوت به همکاری نمود . نشریه الکترونیکی راهبرد با فاصله انتشار ماهانه و به صورت غیربرخط منتشر خواهد شد. در پایان این مراسم از دکتر حسن خسروی تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

انتهای پیام/