شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| حجم تجارت بازار نرم افزار روابط عمومی جهان در سال 2015، 4.55 میلیارد دلار آمریکا ارزش گذاری شد و پیش بینی می شود که طی هشت سال آینده ارزش بیشتری بدست بیاورد.
به گزارش اختصاصی شارا، بازار نرم افزار روابط عمومی جهان شامل ابزارها و تکنیک های گوناگون می شود تا به طور موثر رسانه های چاپی، آنلاین و دیجیتال را مانیتور کرده و یک گزارش جامع و بینش عمیق و رسا از آن ارایه نماید.
بر اساس این گزارش، همانطور که استفاده از زیرساخت های مختلف باعث دست یافتن به مشتریان بیشتر می شود، توسعه ابزارها و تکنیک هایی برای ردیابی و کنترل این زیرساخت های گوناگون در یک پنجره، اهمیت زیادی پیدا می کند و با تکثیر بیش از حد شبکه های اجتماعی مشهور و شبکه های اجتماعی گروه هدف، ردیاب رسانه ای می تواند باعث بهینه سازی هزینه های رسانه ای سازمان نیز شود.
در این گزارش که تحت عنوان “گزارش بازار نرم افزار جهانی روابط عمومی ها در سال 2019،” منتشر شده است، حجم تجارت بازار نرم افزار روابط عمومی جهان در سال 2015، 4.55 میلیارد دلار آمریکا ارزش گذاری شد و پیش بینی می شود که طی هشت سال آینده ارزش بیشتری بدست خواهد آورد.
این گزارش تاکید می کند کسب و کارها برای بازار نرم افزار روابط عمومی جهان در بین سال های 2016 تا 2021 احترام قائل خواهند بود. این پیش بینی در مورد توسعه کسب و کارهای بازار به ترتیب بر اساس مرتب سازی، اپلیکیشن ها و ناحیه ها محاسبه شده اند.
بخشی از ارزیابی فاکتور های موثر بازار برای مثال، تغییرات طبیعی به دلیل مشکلات سیاسی و مالی، تغییر در تمایل مشتریان و توسعه نوآورانه در بخش های مرتبط، منابع بی پایانی از فوری ترین دیدگاه ها را آشکار کرد. این تحقیق بر این مساله استوار است که درک لازم چگونگی انجام معاملات منجر به چهارچوب زمانی منطقی خواهد شد.
در ادامه این گزارش آمده است: این نرم افزار می تواند اطلاعات عمیق تری به عنوان یک تحلیل گر از طریق تهیه و ارایه گزارش برای عمده فروشان، بازرگانان و عوامل اصلی دیگر را فراهم سازد.
به لحاظ تحلیل منطقه ای، این گزارش مناطق جغرافیایی خاصی از جمله آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا لاتین را شامل می شود. با استفاده از بررسی دوره فوق، خوانندگان درباره ارزش و فروش این بازارها در هر یک از مناطق جغرافیایی از لحاظ روند قیمت، درآمد و نرخ رشد مطلع می شوند.
در بخش های پایانی این گزارش اشاره شده است “خریداران می توانند به داده های خاصی از رقبای خود شامل تولیدات پایه، اپلیکیشن ها، انواع محصولات و … در کنار تجارت اصلی خودشان دسترسی داشته باشند.”
چیزی که گزارش ما ارائه می دهد:
• ارزیابی سهم بازار برای بخش هایی در سطح منطقه ای و کشوری
• تحلیل سهم بازار از بازیکنان برتر صنعت
• توصیه های استراتژیک برای تازه واردان
• پیش بینی های بازار برای حداقل 7 سال از تمام بخش های ذکر شده، زیر بخش ها و بازارهای منطقه ای
• روند بازار شامل (هدایت کنندگان، محدودیت ها، فرصت ها، تهدیدات، چالش ها، فرصت های سرمایه گذاری و توصیه ها)
• توصیه های استراتژیک در بخش های کلیدی کسب و کار در تخمین روند بازار
• چشم انداز فضای رقابتی یک روند کلیدی را ترسیم می کند.
• توصیف شرکت ها با جزئیاتی در خصوص استراتژی ها، فرایند های مالی و توسعه های اخیرشان
• روند زنجیره تامین که آخرین تکنولوژی های پیشرفته را به تصویر کشیده است.
|
نظر بدهید