جوایز، سرمایه‌گذاری ارزشمند در روابط‌عمومی‌

بر اساس یک نظرسنجی رسمی با شرکت بیش از 950 متخصص روابط‌عمومی، بیش از 8 نفر از هر 10 نفر معتقدند که جوایز ارزش سرمایه‌گذاری در روابط‌عمومی را دارند.

اگرچه بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی فکر می‌کنند که این تنها در مورد جوایز خاصی صادق است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || همیشه تأثیر ماندگار برنده شدن بسیار فراتر از سایر فعالیت‌ها و موفقیت‌های روابط‌عمومی است و تأثیر آن بر افزایش منزلت و جایگاه و ارزش روابط‌عمومی غیرقابل انکار است.

بر اساس یک نظرسنجی رسمی با شرکت بیش از 950 متخصص روابط‌عمومی، بیش از 8 نفر از هر 10 نفر معتقدند که جوایز ارزش سرمایه‌گذاری در روابط‌عمومی را دارند.

اگرچه بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی فکر می‌کنند که این تنها در مورد جوایز خاصی صادق است.

خبر خوب این است که موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI) آن جوایز خاص را طراحی کرده است. 

�’��’� ما منتظر ارسال آثار و شرکت شما هستیم. فقط همین هفته فرصت دارید.

☎️ تلفن‌های دبیرخانه اجلاس و جشنواره:

(021) ۶۶۹۴۳۶۷۰
(021) ۶۶۵۷۰۱۹۴

�”�وب‌سایت:
www.shara.ir
www.kpri.ir

انتهای پیام/