جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر برگزار شد

تأکید بر انسجام اطلاع رسانی و تقویت تعامل میان روابط عمومی ها در نشست شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر8@

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر، با حضور مرتضی پروانه، رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی برگزار شد. این نشست به‌منظور هماهنگی بیشتر و برنامه‌ریزی برای پوشش رسانه‌ای مناسب هفته کارگر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛مرتضی پروانه در این جلسه، با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در انتقال سیاست‌ها و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم، گفت: «روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و جامعه، باید در راستای انسجام بیشتر در اطلاع‌رسانی عمل کنند. آن‌ها باید بازوی توانمند مدیریتی در انتقال پیام‌ها و سیاست‌های وزارتخانه باشند.»

وی در ادامه افزود: «برگزاری این نشست به‌ویژه با توجه به در پیش بودن هفته کارگر، فرصتی است تا بتوانیم به‌طور هماهنگ و مؤثرتر اقدامات خود را در سطح رسانه‌ها و جامعه انعکاس دهیم. هفته کارگر یکی از مناسبت‌های مهم است که باید به‌طور جدی پوشش خبری و اطلاع‌رسانی در خصوص دستاوردها و فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آن صورت گیرد.»

پروانه تأکید کرد: «هدف اصلی این شورا، ایجاد هماهنگی بیشتر میان روابط عمومی‌ها است. باید در این راستا هم‌افزایی کنیم و در برنامه‌ریزی‌های مشترک، به ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تلاش کنیم تا خروجی یکسان و هماهنگ‌تری داشته باشیم.»

وی همچنین ادامه داد: «در این جلسه مقرر شد که روابط عمومی‌ها در قالب کارگروه‌های تخصصی، وظایف خبری خود را تقسیم کنند تا هم‌افزایی بیشتری در تهیه و انتشار محتوا صورت گیرد.»

پروانه با اشاره به استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، گفت: «باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برقراری ارتباط مؤثر با جامعه هدف استفاده کنیم. این امر به ما کمک می‌کند تا پیام‌های وزارتخانه را به‌طور گسترده‌تری در جامعه منتشر کنیم.»

مرتضی پروانه خاطرنشان کرد:«بی‌تردید بالندگی و ارتقاء هر سازمان در گرو میزان تعامل، ارتباط مؤثر و مستمر آن با افکار عمومی و جامعه هدف است. هر اندازه این ارتباط به‌صورت مثبت و دوسویه تقویت شود، به همان میزان شاهد موفقیت، پویایی و اثرگذاری بیشتر آن سازمان خواهیم بود.»

در پایان این جلسه، تصمیم بر این شد که دبیرخانه شورای هماهنگی تقویم مناسبت‌های مشترک را در اختیار روابط عمومی‌ها قرار دهد تا بتوانند برنامه‌ریزی دقیقی برای پوشش رویدادها و مناسبت‌ها انجام دهند و جلسات دوره‌ای شورا به‌طور منظم ادامه یابد.

انتهای پیام/