شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه اعضای شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک به منظورشرکت در چهارمین دوره از جلسات در دفتر کار مدیرعامل حضور یافتند.ارائه آمار هفتگی در حوزه تجهیز منابع، بررسی عملکرد استان ها و طرح های جدید خدمات الکترونیک از جمله محور های مطرح شده در این جلسه بود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات را تبیین استراتژی های بازاریابی و تبلیغات، تعیین بازارهای هدف، توسعه و تدوین برنامه بازاریابی موثر برای موفقیت در بازار هدف و غیره دانست و بیان داشت: بازاریابی و تبلیغات از مقوله های مهم عرصه بانکداری به شمار می آید که درتعیین بازار هدف و گسترش آن نقش بسزایی دارد.
دولتی ادامه داد: بازاریابی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بسزایی را در سیاستها و استراتژی های ارتباط با مشتریان ایفا می نماید.وی تصریح کرد: شناسایی نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه، وجود طرح های تسهیلاتی متنوع به منظور رفع و حل مشکلات نیازمندان، ایجاد کانالهای دسترسی مناسب مشتریان و غیره از جمله توانمندی هایی است که باید مورد توجه کارشناسان عرصه بازاریابی و تبلیغات قرار گیرد.در پایان بررسی راهکارهای مناسب به منظور افزایش بهره وری دستگاه های POS فروشگاهی و دستگاه خودپرداز ATM در دستور کار جلسات بعدی شورای عالی بازاریبی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران قرار گرفت.
منبع: بینا
|
نظر بدهید