جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، فرصتی برای رقابت و کسب جوایز

انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران اعلام کرد که هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در ۱۱ بخش مختلف برگزار خواهد شد. این جشنواره با هدف ارتقای کیفیت و کمیت فعالیت‌های انتشاراتی در روابط‌عمومی‌ها برگزار می‌شود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران اعلام کرد که هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در ۱۱ بخش مختلف برگزار خواهد شد. این جشنواره با هدف ارتقای کیفیت و کمیت فعالیت‌های انتشاراتی در روابط‌عمومی‌ها برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۵ آبان ۱۴۰۲ تمدید شده است

روابط‌عمومی‌های بخش‌های دولتی و خصوصی می‌‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

آثار ارسالی در بخش‌های مختلف جشنواره توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

برگزاری این جشنواره می‌تواند به شناسایی و معرفی آثار برتر در این حوزه کمک کند و زمینه را برای ارتقای سطح کیفی و کمیت فعالیت‌های انتشاراتی در روابط‌عمومی‌ها فراهم آورد.

در ادامه مجددا به برخی از نکات مهم این خبر اشاره می‌کنیم:


– این جشنواره در ۱۱ بخش مختلف برگزار می‌شود که شامل ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی/ بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، نحوه ارایه آثار و بخش ویژه می‌شود.


– برگزیدگان جشنواره در مراسمی در اول آذر ۱۴۰۲ معرفی خواهند شد.
 

روابط‌عمومی‌های فعال در این حوزه می‌‌توانند با ارسال آثار خود به این جشنواره در راستای ارتقای سطح کیفی و کمیت فعالیت‌های انتشاراتی در روابط‌عمومی‌ها مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/