شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا، برایان گرین– اگر موضوعی یک بار انجام شد، نامش اتفاق است، تکرار دوباره آن را تصادف می گویند و اگر برای بار سوم تکرار شد به آن روند گویند.
بار دیگر شایعه توسعه اسنپ چت توسط فیسبوک متعاقب یک گزارش جدید فایننشیال تایمز، غول شبکه های اجتماعی همچنان هوشمندانه به توسعه خود با دانش نسبت به محبوبیت اسنپ چت ادامه می دهد. جزییاتی درباره سرویس جدید همچنان در پرده ای از ابهام قرار دارند. اما آشکار است که این نرم افزار کاربردی ویژگی های مشابه آنچه در اسنپ چت برای پروفایل های متصل به فیسبوک آورد را به همراه می آورند.
این نخستین بار نیست که فیسبوک برای بدست آوردن اسنپ چت تلاش می کند. پس از تلاش برای خرید سه میلیارد دلاری در نوامبر، فیسبوک نخستین تلاش های خودش را برای ضربه زدن به اسنپ چت و موسس آن انجام داد. حتی اشپیگل در بازی خودش فشار بر این نرم افزار را در دستور کار خود قرار داد.
همزمان با این خبر در خبرهای جدید آمده است که یاهو از خرید بلینک خبر داده است. با این خرید این نرم افزار پیام رسانی نیز خود را در هفته گذشته از میان برد.
برای متخصصان روابط عمومی، این خبر که هنوز سرویس پیام رسان مستقیم دیگری با شتاب برای درک چگونگی استفاده برند از آنها کار می کند، قابل استفاده است. چطور متخصصان ارتباطگر می توانند به استفاده از مزایای نرم افزارهای پیامرسان ادامه دهند؟ پی آر نیوز بدنبال روندهایی در پیام رسان های مستقیم است و اثر آن را بر ارتباطگران در نشست رسانه اجتماعی که در سه ژوئن در نیویورک برگزار می شود، بررسی می کند.
منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/19/facebooks-newest-project-slingshot-looks-to-take-on-snapchat-again/?
منبع مرجع: https://www.shara.ir/view/11261/جدیدترین-پروژه-فیسبوک؛-نگاهی-دوباره-به-اسنپچت
|
نظر بدهید