جدایی کریس وید از دبلیو‌پی‌پی پس از ۱۳ سال: ورود مایکل فرولیچ و تحولات بزرگ در آژانس‌های رسانه‌ای
کریس وید پس از ۱۳ سال فعالیت مهم در مدیریت ارتباطات دبلیو‌پی‌پی، در بحبوحه تغییرات و چالش‌های بزرگ شرکت، این سمت را ترک کرد و مایکل فرولیچ جانشین او شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کریس وید، مدیر ارتباطات و امور شرکتی شرکت بزرگ WPP (یکی از بزرگترین آژانس‌های تبلیغاتی و روابط‌عمومی در دنیا)، پس از ۱۳ سال فعالیت در این جایگاه، شرکت را ترک کرد.

به گزارش شارا به نقل از ای‌دی‌ویک، مایکل فرولیچ، مدیرعامل سابق وبر شاندویک، جانشین او خواهد شد. وید این جدایی را تصمیمی داوطلبانه خواند که همسو با تغییرات گسترده‌ای است که در WPP در حال وقوع است.

او دوران خود در WPP را سرشار از تجربه‌های پرچالش توصیف کرد؛ از بحران حمله سایبری نات‌پتیا در ۲۰۱۷، تغییر مدیرعامل در ۲۰۱۸ تا خروج WPP از روسیه در ۲۰۲۲. وید تاکید کرد که قدردان فرصت‌های داده‌شده است و قصد دارد مدتی را با خانواده‌اش بگذراند.

خروج وید در شرایطی است که WPP پس از تغییر نام تجاری GroupM به «WPP Media» و تعدیل نیرو در آژانس‌های رسانه‌ای، چالش‌های جدی دارد. در ماه‌های اخیر، این شرکت بخش‌های مهمی از تجارت رسانه‌ای خود را به رقیب اصلی خود، گروه پابلیسیز، واگذار کرده است.

مدیرعامل WPP، مارک رید، در پیامی به کارکنان، نقش وید را در ساختن یک واحد ارتباطات مدرن و دفاع از اعتبار شرکت ستود و از ورود مایکل فرولیچ به عنوان جانشین او استقبال کرد.


انتهای پیام/