جایزه جهانی اتحادیه کام پریکس به بهترین روابط عمومی و مدیریت ارتباطات

میراث حرفه روابط عمومی و مدیریت ارتباطات – جشن اهدای جایزه برای معرفی آثار برجسته ملی و بین المللی برنامه ها و مطالعات موردی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات برگزار شد.

آنی گرگوری، رئیس اتحادیه جهانی اظهار کرد: «برندگان ما نشان تعالی عمل حرفه ای از تمام نقاط دنیا دریافت می کنند. هم برنامه ها و مطالعات موردی منایع آموزشی ارزشمندی برای تدریس این حرفه به عنوان بالاترین استانداردهای عملی خواهد بود.»

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لوگانو، سوئیس- حرفه ای های ده کشور در جایزه کام پریکس معرفی شدند.


به گزارش سرویس ترجمه شارا، اتحادیه جهانی برندگان روابط عمومی و مدیریت ارتباطات را برای دریافت جایزه جهانی کام پریکس 2013 اعلام کرد.


برندگان جایزه اتحادیه جهانی کام پریکس- بهترین ها از میان بهترین خا در جهان روابط عمومی و مدیریت ارتباطات- معرفی شدند.


جشن اهدای جایزه برای معرفی آثار برجسته ملی و بین المللی برنامه ها و مطالعات موردی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات برگزار شد.


آنی گرگوری، رئیس اتحادیه جهانی اظهار کرد: «برندگان ما نشان تعالی عمل حرفه ای از تمام نقاط دنیا دریافت می کنند. هم برنامه ها و مطالعات موردی منایع آموزشی ارزشمندی برای تدریس این حرفه به عنوان بالاترین استانداردهای عملی خواهد بود.»


ویلیام موری، خزانه دار اتحادیه جهانی و رئیس انجمن روابط عمومی امریکا، بر کرسی ریاست کارگروه توسعه برنامه جوایز نشست.


وی افزود: «جایزه طیف وسیعی از افرد را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. کام پریکس سطح دیگری از اعتبار و شناخت را ارائه می دهد و به کسانی اعطا می شود که به بالاترین سطح موفقیت های حرفه ای در سراسر جهان رسیده اند.»


مارک شومان، عضو هیئت مدیریه اتحادیه جهانی و معاون رئیس بازاریابی و ارتباطات در شبکه بهداشت و درمان کانکتیکات غربی، پانل داوری جایزه را که شامل یک گروه از نخبگان روابط عمومی حرفه ای بین المللی و دانشگاهیان می شد، اداره می کرد.


وی گفت: «برندگان از ده کشور جهان می آیند و برای اولین بار در سطح جهانی به رسمیت شناخته می شوند. و از آنها به خاطر سهم برجسته ای که در رشد حرفه ای در بدنه دانش داشته اند تقدیر خواد شد. آنها در حال حاضر بخشی از میراث حرفه روابط عمومی و مدیریت ارتباطات به شمار می روند.


در ذیل فهرست کامل برندگان 2013 بر اساس طبقه بندی را مشاهده می کنید:
مطالعات موردی آکادمیک
گاز طبیعی فنزویا، «نقش علم ارتباطات در یک ادغام»

ارتباطات بحران
بنیاد لایواسترانگ، «از بحران های طولانی: اشتعال دنباله جدید در ارتباطات»

ارتباطات جهانی
شرکت باکاردی-مارتینی، «باکاردی جشن 150 سال نزدیک کردن مردم به همدیگر را برگزار می کند»
زیمنس ای جی با ام اس ال آلمان و پابلیسیز مونیخ، «تاثیرگزاران آینده- مخزن تفکر مجازی جامعه توسط زیمنس آغاز شد.»- جایزه ممتاز

ارتباطات یکپارچه
دانشگاه تکنولوژی نانیانگ، «هی! این دانشگاه تکنولوژی نانیانگ است»
اتمسفر ارتباطات، «جانی واکر در یک بطری فروشی»- جایزه ممتاز

ارتباطات داخلی
شرکت هولدینگ گاردین و شرکت آکادریم، «یک گروه یک تیم: گروه داخلی تغییر نام تجاری گاردین»
شرکت باکاردی-مارتینی، «باکاردی جشن 150 سال نزدیک کردن مردم به همدیگر را برگزار می کند»

مسائل مربوط به مدیریت
آژانس حمل و نقل ان زد، «پروژه تنگه ماناواتو»

روابط رسانه ای
ارتباطات با برد زیاد، «ایجاد عالیجناب برای دیلویت کانادا توسط اهرم پیش بینی تکنولوژی، رسانه و ارتباطات دور»
امور عمومی
تاهدون 2013، «تاهدون 2013»

خدمات عمومی
ارتباطات آرگیل، «حمل و نقل جدید برای تورنتو: درگیر کردن جامعه در تالار گفتمان»

شهرت/ مدیریت برند
ای ان زد نیوزلند، «نیو ای ان زد»
دانشگاه تکنولوژی نانیانگ، « یک دانشگاه جهانی رو به رشد»


منبع: http://www.globalalliancepr.org/website/news/global-alliance-comm-prix-awards-%E2%80%98best-best%E2%80%99-world-public-relations-and-communication-managemen

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)