توسعه ” نظام پاسخگویی و اطلاع‌رسانی” با بهره‌گیری از زیرساخت های بومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || به منظور توسعه زیرساخت‌های پاسخگویی و نظام اطلاع‌رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صبح سه‌شنبه، 18 دی ماه در دفتر معاون فاوای مدیریت برنامه‌ریزی با حضور مشاور مدیرعامل و رئیس روابط عمومی شرکت و مدیران ارشد، یک پلتفرم صاحب‌نام ایرانی زمینه‌های همکاری مشترک در جهت ارتقاء سطح نظام پاسخگویی و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباط با مشتریان و سامانه 09627 بررسی و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در این جلسه جلال هوله‌زاده، معاون فاوای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و تیم حاضر در جلسه ضمن تحلیل نیازها در رابطه با ایجاد زیرساخت‌ها، امنیت داده‌ها و توسعه نرم‌افزار توضیحات مبسوطی ارائه داد.

سپس محسن مؤمنی، رئیس روابط ‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز در این جلسه با ارائه گزارشی به گستره عملیاتی فعالیت شرکت ملی پخش و اهمیت خدمت‌رسانی این شرکت به مردم عزیز در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: بهره‌گیری از تجربیات و دانش افراد محلی می‌تواند برای ایجاد یک نظام اطلاع‌رسانی مؤثر با استفاده از ظرفیت‌های بومی تأثیرگذار باشد.

مؤمنی با تأکید بر جایگاه مهم شرکت ملی پخش در زمینه‌های مختلف سوخت‌رسانی به تعریف شرایط سخت کار شرکت و تنوع نظام ارتباطی با ذینفعان مختلف پرداخت و گفت: ایجاد یک بستر پاسخگویی و اطلاع‌رسانی مطمئن و توسعه یافته از الزامات مهم کار روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.

انتهای پیام/