تقدیر از روابط عمومی های فعال تربت جام

به مناسبت گرامی داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومیها جلسه ای با حضور روابط عمومی فعال برخی ادارات شهرستان به میزبانی امام جمعه شهرستان در مصلای الغدیر این شهرستان برگزار گردید

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)|| به مناسبت گرامی داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومیها جلسه ای با حضور روابط عمومی فعال برخی ادارات شهرستان به میزبانی امام جمعه شهرستان در مصلای الغدیر این شهرستان برگزار گردید


به گزارش شارا، در این جلسه امام جمعه شهرستان تربت جام با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ها و دستگاه های اداری گفت: ایجاد ارتباط سودمند دو طرفه بین مردم و سازمان ها بر عمهده روابط عمومی ها است و باید عامل روابط عمومی ها اعتماد، محبوبیت و تعادل بین ادارت و مردم شوند.


حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر با بیان اینکه تبلیغات بخشی از کار روابط عمومی ها است گفت: روابط عمومی ها بخشی از مدیریت دستگاه هستند و برای اطلاع از جزییات و پاسخگویی های صحیح باید در همه جلسات سازمان خود همراه مدیر باشند.


وی اشاعه صداقت، مثبت کردن دید مردم، رسمیت دادن به افکار عمومی و ارزش قائل شدن به حرف مردم را از وظایف روابط عمومی ها دانست و گفت: روابط عمومی ها باید سعه صدر داشته باشند و خود را خادم مردم بدانند و اگر اعصاب پاسخگویی ندارند در این جایگاه قرار نگیرند.


امام جمعه شهرستان تربت جام تحقیق ( مخاطب شناسی، افکار سنجی و نظر سنجی) ، اقدام ( چگونه موجه شدن)، انعکاس ( انتقال صحیح مشکلات مردم به سازمان و پاسخگویی سازمان به مردم ) و ارزیابی را چهار عنصر کلیدی روابط عمومی ها معرفی کرد و گفت: روابط عمومی ها باید اخبار و اطلاع رسانی هایش هنرمندانه، زیرکانه، امید بخش، به موقع، جامع و مانع و جذاب باشد تا مردم اغنا شوند و در صورت کوتاهی بی توجهی به مردم بوده و مورد سواستفاده قرار می گیرد و بازار شایعات و اتهمات زیاد خواهد شد.


وی ادامه داد: اخلاق مداری، صبوری، محاطب شناسی، منعطف بودن، اهل مشاوره بودن، بروز و قادر به استفاده از فن آوری های نوین بودن، گفتمان ساز بودن و بزرگ اندیش بودن را از ویژگیهای یک روابط عمومی موفق است.


گفتی است که در پایان این جلسه از روابط عمومی های فعال شهرستان تقدیر شد.