تغییرات جدید تبلیغات گوگل و تاثیر آن بر کسب‌وکارهای کوچک

گوگل اعلام کرده که این تغییرات شامل کسب‌وکارهای اروپا، خاورمیانه، آفریقا و برخی مناطق آمریکا و کانادا خواهد بود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || گوگل قصد دارد تغییراتی در نحوه اجرای تبلیغات خدمات محلی خود ایجاد کند که می‌تواند میلیون‌ها کسب‌وکار کوچک را تحت تأثیر قرار دهد. از ۲۱ نوامبر، تنها کسب‌وکارهایی که نمایه تأییدشده در Google Business Profile دارند، قادر به اجرای تبلیغات خواهند بود.

به گزارش شارا به نقل از آسوشیتدپرس، تبلیغات خدمات محلی، که به کسب‌وکارهای کوچک امکان بازاریابی کالاها و خدمات خود را می‌دهد، در بالای نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شوند و این تغییر می‌تواند محدودیت‌هایی برای برخی کسب‌وکارهای ناآگاه ایجاد کند.

این اقدام در راستای مقابله با تقلب در تبلیغات انجام شده است. اگر اطلاعات نمایه کسب‌وکار با آگهی مطابقت نداشته باشد، تبلیغ متوقف می‌شود.

فرآیند تأیید شامل اضافه کردن آدرس کسب‌وکار به Google و تأیید آن از طریق تلفن، پیامک، ایمیل یا ویدیو است که ممکن است تا هفت روز کاری طول بکشد. بسته به نوع و مکان کسب‌وکار، ممکن است اطلاعات بیشتری از جمله سابقه کسب‌وکار، ثبت رسمی، بیمه و مجوزها نیز لازم باشد.

گوگل اعلام کرده که این تغییرات شامل کسب‌وکارهای اروپا، خاورمیانه، آفریقا و برخی مناطق آمریکا و کانادا خواهد بود.

انتهای پیام/

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>