شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || اوپنایآی به تازگی تغییرات بزرگی در برند خود ایجاد کرده است، که شامل لوگو، فونت و پالت رنگ جدید است. لوگو جدید نسبت به نسخه قبلی تفاوتهای ظریفی دارد، مانند فضای بزرگتر در مرکز و خطوط تمیزتر. هدف از این تغییرات، ارائه هویت بصریای ارگانیکتر و انسانیتر است.
به گزارش شارا به نقل از Wallpaper، فونت جدید اوپنایآی به نام “OpenAI sans” (اوپنایآی سنس)، ترکیبی از دقت هندسی و عملکردی با شخصیت گرد و دلپذیر است. این فونت برای کلمهنویسی اوپنایآی استفاده میشود که در آن حرف “O” با ظاهری گرد و داخلی غیر کامل طراحی شده تا دقت رباتیک را تعدیل کرده و حس انسانیتری ایجاد کند.
در طراحی لوگو و فونت جدید، تیم طراحی داخلی اوپنایآیبه رهبری ویت مولر و شانون یاگر نقش داشتند. این تیم از ابزارهای هوش مصنوعی مانند دالای و چتجیپیتی در کنار تخصصهای انسانی خود استفاده کرد تا به خلق برندی نوآورانه و در عین حال انسانی دست یابد.
انتهای پیام/
نظر بدهید