شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– کچام چنج از بیش از 500 تن از رهبران شرکتهای بزرگ در هفت کشور نظرخواهی کرده تا بینشهایی در این باره به دست آورد که آیا تغییر بر کسانی که بیش از همه آن را احساس میکنند، یعنی کارکنان، تأثیر نامطلوب گذاشته است.
به گزارش گروه ترجمه شارا، 95 درصد پاسخ دهندگان اظهار داشتند که مدیریت تغییر برای موفقیت تجاری حائز اهمیت است.
همچنین بر اساس این گزارش، 74 درصد کسانی که در نظرخواهی شرکت کردند گفتند که خستگی ناشی از تغییر در شرکتهای آنها مشهود است، که از آن میان، 39 درصد اظهار داشتند این خستگی بسیار متداول است.
|
نظر بدهید