تعریف مدیرعامل بانک رفاه از مشتری‌مداری

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: برای افزایش سودآوری بانک، باید به سوی کاهش هزینه‌ها گام برداریم.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: برای افزایش سودآوری بانک، باید به سوی کاهش هزینه‌ها گام برداریم.
 
 به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علی صدقی افزود: صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کاهش هزینه‌های سربار باید در دستور کار قرار گیرد.
 
 مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: بنگاه‌های مالی باید نظم را در تمامی امور خود جزو اولویت‌های اصلی قرار دهند.
 
 وی اعتماد مردم را اصلی‌ترین و گرانبهاترین سرمایه بانک‌ها برشمرد و گفت: مشتریان زمانی که احساس کنند امانت‌داری در اولویت فعالیت‌های بانکی است،‌ به آن اعتماد می‌کنند.
 
 صدقی افزود: سرعت،‌ دقت و امنیت در ارائه خدمات و انجام فعالیت‌ها، حفظ و وفاداری مشتریان را در پی دارد و اعتماد آنان نسبت به نظام بانکی را بالا می‌برد.
 
 مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه اظهار داشت: در مشتری مداری،‌ صرف احترام به مشتری ملاک نیست،‌ بلکه این امر زمانی محقق می‌شود که نفع دو طرفه از حضور مشتری در بانک حاصل شود.
 
 وی افزود: برای پایداری و وفاداری مشتریان باید تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان شامل خدمات ارزی،‌ ریالی،‌ بانکداری الکترونیک،‌ تسهیلات و… در یک بسته به آنها ارائه شود.
 
 صدقی همچنین ضرورت توجه جدی به بانکداری الکترونیک را یادآور شد و اظهار داشت: بانک‌هایی در آینده نظام پولی حضور خواهند داشت که بتوانند کارایی لازم را در حوزه بانکداری الکترونیک داشته باشند.