تحلیل و تنظیم رسانه ای رویداد و خبر در منطقه ۱۲

مدیر روابط‌عمومی منطقه از ظرفیت های مشهود و مستتر در یک موضوع رسانه ای تا تولید محتوا در قلب طهران را بسیار قابل خواند و گفت: بخش های مختلف مدیریت شهری تا فواصل جغرافیائی در سطح تهران، دارای ویژگی هائی هستند که شاید تنها نقطه مشترک آن بخش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باشد اما در لایه های اجرائی و هویتی، به هیچ عنوان نمی شود نسخه واحد یا پیوست رسانه ای نوشت.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شفاف سازی و آگاهی بخشی مهمترین رسالت تهیه و تولید خبر در قلب طهران است

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲؛ مسئولین و رابطین رسانه ای در این منطقه در خصوص تنظیم تا اشاعه رویداد های خدمات رسان در قلب طهران در نشست هم اندیشی و تخصصی رسانه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیر روابط‌عمومی منطقه از ظرفیت های مشهود و مستتر در یک موضوع رسانه ای تا تولید محتوا در قلب طهران را بسیار قابل خواند و گفت: بخش های مختلف مدیریت شهری تا فواصل جغرافیائی در سطح تهران، دارای ویژگی هائی هستند که شاید تنها نقطه مشترک آن بخش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باشد اما در لایه های اجرائی و هویتی، به هیچ عنوان نمی شود نسخه واحد یا پیوست رسانه ای نوشت.

وی در تجربه خدمتی از پهنه جنوب تا غرب و مرکز شهر را گستره ای نامحدود دانست و در بیان تجربیات شخصی، دوری از روزمرگی ، خلاق محور بودن و شناخت مخاطب را نقطه عطف برای ایجاد ارتباط موثر و تنگاتنگ بین مدیریت شهری و شهروندان اعلام نمود.

در این نشست هر کدام از مسئولین رسانه ای و خبری منطقه نقطه نظرات و مطالبات خود را عنوان کردند و پاسخ بخش خبری را با حضور کارشناس رسانه ای متخصص دریافت نمودند و مقرر گردید علاوه بر تهیه و اشاعه اقدامات حوزه محل خدمت نسبت به شناسائی و معرفی ظرفیت های فردی ، ابنیه تاریخی و تاریخ شفاهی محلات ساعی و تاثیرگذار باشند.

این سلسله نشست های تخصصی و خبری بصورت مستمر در قلب طهران برگزار می گردد و در هر جلسه جهت بهر مندی از دانش یکی از اساتید رسانه ای و دانشگاهی دعوت بعمل می آید.

 

انتهای پیام/