تبلیغات در روابط عمومی (انیمیشن)

انیمیشن به عنوان یک هنر – صنعت نام تکنیکی است که در آن هر فریم فیلم به صورت انفرادی چه به صورت یک گرافیک کامپیوتری یا عکاسی از یک تصویر و یا ایجاد تغییرات مکرر کوچک در یک واحد مدل (قسمت کلای میشن و استاپ موشن را ببینید) تولید و سپس فیلم‌برداری نتیجه توسط یک دوربین مخصوص انجام می‌پذیرد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)||انیمیشن به عنوان یک هنر – صنعت نام تکنیکی است که در آن هر فریم فیلم به صورت انفرادی چه به صورت یک گرافیک کامپیوتری یا عکاسی از یک تصویر و یا ایجاد تغییرات مکرر کوچک در یک واحد مدل (قسمت کلای میشن و استاپ موشن را ببینید) تولید و سپس فیلم‌برداری نتیجه توسط یک دوربین مخصوص انجام می‌پذیرد.

انیمیشن ها کاربرد های گوناگونی دارند، از قبیل: تیزر های تبلیغاتی، برنامه های علمی آموزشی، جلوه های ویژه یا انیمیشن ترکیب شده با فیلم، ساخت انیمیشن برای سرگرمی کودکانو نوجوانان، ساخت محیط های شبیه سازی شدهﻯ واقی، ساخت بازی های کامپیوتری و… .

تولیدات پویانمایی از جمله مهم ترین ابزارهای آموزشی به شمار می آیند و باید وجود آنها را در این آشفته بازار جذابیت های کاذب و بازی های رایانه ای مخرب، در حقیقت قدر دانست. امروزه کمتر ابزار آموزشی هست که برای کودکان و نوجوانان جذاب باشد و مورد قبول آنها واقع شود.

خوشبختانه رسانه های تصویری همچون فیلم و سریال و انیمیشن هنوز به صف عریض و طویل ابزارهای آموزشی مطرود بچه ها نپیوسته اند و می توان به آنها امید داشت برای این که جایگزین روش های آموزشی گذشته شوند؛ روش هایی که کودکان و نوجوانان امروز از آنها سرخورده و گریزان هستند.

 

منبع: http://www.marw.ir