– از ابتدا درطرح کلی شرکت، یک طرح ارتباطاتی راهبردی در کنار دیگر طرح های کاربردی گنجانده شود.
– ارایه تسهیلات به مردم برای انجام امور مربوط به این حرفه با توضیح ((چرایی)) و ((چه)) بودن آن
– افزایش آگاهی، درک، ترقی و شمول کار
– سازگار کردن ارتباط برای مواجهه با نیازهای خاص
– بخشی مکمل برای مدیریت حرفه
– بالا بردن رضامندی و در نتیجه افزایش کارکرد.
مدیریت ارتباطات می تواند به روش های زیر در مدیریت استراتژیک سازمان جای گیرد:
– از ابتدا درطرح کلی شرکت، یک طرح ارتباطاتی راهبردی در کنار دیگر طرح های کاربردی گنجانده شود.
– اهداف ارتباطی مکمل تمام طرح های راهبردی است و جزو اهداف شرکتی محسوب می شود. ارتباطات نقشی ضروری برای یک شرکت است.
– مسؤول ارتباطات شرکتی از اعضای هیات مدیره استراتژیک شرکت است.
– در دستور جلسات هیات مدیره، ((ارتباطات)) جایگاه مناسبی دارد.
– برنامه ریزی در زمینه ارتباطات در تمام نشست های مدیران مورد بحث قرار می گیرد.
– رییس ، نقطه کانونی یک طرح شرکتی است.
|
نظر بدهید