تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ تولید پادکست های برتر روابط عمومی

در حالی که ما به تعداد زیادی از سکوهای دیجیتالی برای انتشار روزانه اخبار و اطلاعات خود دسترسی داریم، اجازه نمی دهیم از یک رسانه اصلی مانند پادکست‌ها غافل شویم.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| در حالی که ما به تعداد زیادی از سکوهای دیجیتالی برای انتشار روزانه اخبار و اطلاعات خود دسترسی داریم، اجازه نمی دهیم از یک رسانه اصلی مانند پادکست‌ها غافل شویم.

پادکست ها جریان اصلی هستند: کسب وکارها از پادکست ها برای اطلاع رسانی و سرگرمی استفاده می کنند. شنوندگان در حال استفاده از انواع گسترده پادکست ها در مشاغل، امور مالی، آموزش، سرگرمی و موارد دیگر و در زمان های مختلف روز هستند.

هر هفته 62 میلیون آمریکایی به پادکست ها گوش می دهند و در ده ماه اول سال 2019 شاهد ثبت رکورد 192،000 پادکست جدید بود.

قانون طلایی روابط عمومی این است که همچنان جاری و مرتبط باشد.