شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| باید میزان شوخ طبعی خود را تعدیل کنید، مگر اینکه کسب وکارتان مبتنی بر کمدی باشد. بنابراین نباید هیچگونه جوک یا تصویر شوخطبعانه ای را درباره ی ویروس کرونا بسازید.
اضطراب به بالاترین سطح خود رسیده است. شرایط بحرانی مردم کاملاً مشخص است، آنها نگران عزیزان شان هستند و با چشمانی باز به شرایط پیرامون خود مینگرند. حتی سنجیدهترین شوخی ها هم میتوانند نمک بر زخم مردم بپاشند.
هماکنون شوخی های خود را کنار بگذارید و تمرکز کامل تان را بر کمک به مخاطبانتان بگذارید. شکی نیست که افراد، کمکرسانی و مهربانی شما در این دوران بحرانی را به خاطر میسپارند.
|
نظر بدهید