تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ کمترین شوخ‌طبعی ممکن را داشته باشید

اضطراب به بالاترین سطح خود رسیده است. شرایط بحرانی مردم کاملاً مشخص است، آن‎ها نگران عزیزان شان هستند و با چشمانی باز به شرایط پیرامون خود می‌نگرند. حتی سنجیده‌ترین شوخی‎ ها هم می‌توانند نمک بر زخم مردم بپاشند.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| باید میزان شوخ ‎طبعی خود را تعدیل کنید، مگر اینکه کسب ‎وکارتان مبتنی بر کمدی باشد. بنابراین نباید هیچ‌گونه جوک یا تصویر شوخ‌طبعانه‎ ‎ای را درباره ‎ی ویروس کرونا بسازید.


اضطراب به بالاترین سطح خود رسیده است. شرایط بحرانی مردم کاملاً مشخص است، آن‎ها نگران عزیزان شان هستند و با چشمانی باز به شرایط پیرامون خود می‌نگرند. حتی سنجیده‌ترین شوخی‎ ها هم می‌توانند نمک بر زخم مردم بپاشند.


هم‌اکنون شوخی‎ های خود را کنار بگذارید و تمرکز کامل تان را بر کمک به مخاطبانتان بگذارید. شکی نیست که افراد، کمک‌رسانی و مهربانی شما در این دوران بحرانی را به خاطر می‌سپارند.