تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ توسعه‌ی روزمره، فکورانه‌تر است

دقت کرده ‎اید که تمامی ایمیل‎ ها با جملاتی نظیر اینکه «امیدوارم خوب باشید» یا «انشالله که سلامت باشید» آغاز می ‎شوند؟ متخصصان روابط‌عمومی و خبرنگاران، باید خود را با این زندگی کاری جدید تطبیق دهند و چالش ‎ها و حساسیت ‎های موجود در این شرایط را متوجه شوند.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| دقت کرده ‎اید که تمامی ایمیل‎ ها با جملاتی نظیر اینکه «امیدوارم خوب باشید» یا «انشالله که سلامت باشید» آغاز می ‎شوند؟ متخصصان  روابط‌عمومی و خبرنگاران، باید خود را با این زندگی کاری جدید تطبیق دهند و چالش ‎ها و حساسیت ‎های موجود در این شرایط را متوجه شوند.

 

هم‌اکنون زمان تبلیغ برای سازمان نیست. در این شرایط، خبرنگاران منحصراً بر روی داستان‎ های مرتبط با کووید-19 کار می ‎کنند. ارائه‎ ی داستان‎ های خبری بی‌ربط یا مرتبط با منافع شخصی، نتیجه‎ ی معکوسی را خواهد داشت. دوست نداریم که پس از بازگشت چرخه ‎ی اخبار به حالت طبیعی، در فهرست سیاه قرار بگیریم. اگرچه این حساسیت جدید ما به خاطر یک رخداد ننگین شکل گرفته است، اما بهتر نیست که این طرز فکر و تحول را برای همیشه حفظ کنیم؟