شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| همه ما در شرایط کنونی تجربه دشواری را پشت سر می گذاریم. تاثیر کرونا بر روی زندگی مردم باید دست کم به گونه تلویحی در کمپین های بازاریابی ما مشهود باشد. در غیر این صورت تمام تلاش های ما بی فایده خواهد بود.
متاسفانه برخی از برندها در زمینه بازاریابی درست مانند گذشته در حال فعالیت هستند.
این امر به معنای بی توجهی آنها به شیوع ویروس کرونا خواهد بود. مشتریان از برندهای بی توجه به شرایط جاری در دنیا نفرت دارند بنابراین اگر به اندازه کافی به بحران پیش روی توجه نکنیم، به سرعت دامنه مخاطب هدف مان کاهش خواهد یافت. (پولی وانگ)
بعلاوه، در شرایط حال حاضر برندها بودجه تبلیغاتی خود را صرف کمک به مراکز درمانی و اقدامات لازم برای مهار این ویروس کرده اند. این مسئله باعث شده است تا نام آنها در صدر اخبار قرار گیرد. درواقع این امر که برای جامعه هدف مفید باشید، به مراتب بهتر از آن است که صرفا از خودتان تعریف کنید.
پیش بینی ها حاکی از آن است که در جهان پساکرونا، برندهایی که کمک های مالی قابل توجهی را برای بهبود اوضاع داشته اند، محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد. این امر ممکن است که برای همیشه، شیوه تبلیغاتی را تغییر دهد. برای مثال به جای این امر که رقمی میلیونی برای نصب بیلبوردهای تبلیغاتی صرف شود، از آن برای انواع کمک ها و حمایت ها استفاده کنیم. (ایوان ویدجایا)
|
نظر بدهید