شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| مسئله فقط کمک به مدیران برای محافظت از گروه نیست، بلکه باید از خود مدیران هم محافظت کرد. برای رسیدن به این دو هدف، حفظ ارتباط با کارکنان ضروری است اما چطور؟ برای انجام بهتر کارها، شرکتها باید وضعیت کارکنان را به طور منظم بررسی کنند. با درک فرآیندها و روندها و احساسات کارکنان خود می توانید بهتر به مسائل واکنش نشان دهید. بخشی از کارکنان از دریافت تماس های غیررسمی استقبال می کنند.
واقعیت این است که قرنطینه باعث شده مردم فرصت مکالمه درباره مسائل پیش پا افتاده و شنیدن بداهه های یکدیگر را که به آنها انرژی می داد، از دست بدهند. شبیه سازی آن محیط ممکن نیست، اما راه حل هایی برای بهتر شدن حال افراد وجود دارد. پایان دادن به یک هفته کاری با یک ناهار مجازی و ایجاد لحظاتی که افراد بتوانند فقط در آن درباره ماجراهای شان حرف بزنند، یکی از این کارهاست. (رایان اسمیت)
|
نظر بدهید