تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ از موقعیت سوءاستفاده نکنید

سوءاستفاده از افراد در یکی از آسیب‌پذیرترین دوره ‎های تاریخ معاصر، یک حرکت ننگین است و مخاطبان کنونی حاضرند که در برابر کوچک‌ترین نمونه‌ی سوءاستفاده نیز موضع بگیرند.

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| منظورمان از «سوءاستفاده» چیست؟ منظورمان بهره ‎برداری از موقعیت کنونی به سود کسب‎ وکار است.


به‌عنوان مثال، اگر یک کمپانی ارتباطات را اداره می ‎کنید، هم‌اکنون وقت مناسبی برای افزایش نرخ و ارائه ‎ی تبلیغی با مضمون «با عزیزان خود در تماس باشید» نیست.


به بیان ساده، سوءاستفاده از افراد در یکی از آسیب‌پذیرترین دوره ‎های تاریخ معاصر، یک حرکت ننگین است و مخاطبان کنونی حاضرند که در برابر کوچک‌ترین نمونه‌ی سوءاستفاده نیز موضع بگیرند.


باید بررسی دقیقی را بر روی تمامی استراتژی‌های کنونی خود داشته باشید. با سایر اعضای تیم تان مشورت کنید. اگر هرگونه تردیدی دارید که شاید سوءبرداشت ‎هایی درباره‎‌ی فلان تاکتیک یا کمپین تان صورت گیرد، بهتر است که دست نگه دارید و راجع به آن فکر کنید.