تأکید بر حفظ جایگاه روابط‌عمومی نفت در جشنواره شهید رجایی با تکیه بر آموزش و تولید محتوای اثرگذار
حفظ جایگاه برتر روابط‌عمومی شرکت ملی نفت در جشنواره شهید رجایی، نیازمند آموزش مستمر، تولید محتوای خلاقانه و تقویت ارزیابی‌های کیفی است؛ موضوعی که در مسیر حرفه‌ای‌سازی روابط‌عمومی‌های دولتی اهمیت راهبردی دارد.

این گزارش، برگزاری دوره آموزشی ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی و تأکید رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی نفت بر حفظ جایگاه برتر این حوزه را تشریح می‌کند. تمرکز دوره بر ارتقای توان حرفه‌ای کارکنان، تولید محتوای خلاقانه، و بازتاب مؤثر اخبار در ارزیابی‌های ملی است.

ارائه توضیحات تخصصی درباره تغییرات شاخص‌ها و اضافه‌شدن معیارهای کیفی به فرآیند ارزیابی، چشم‌اندازی جدید برای سنجش عملکرد روابط‌عمومی‌های دولتی ترسیم می‌کند.


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران در دوره آموزشی ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی، بر استمرار آموزش‌های تخصصی و حفظ جایگاه برتر روابط‌عمومی نفت با اتکا به تولید محتوای خلاقانه و اثرگذار تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، سامان قدوسی، روز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه، در دوره آموزشی «ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی» که با حضور نمایندگان روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه در ساختمان مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور شرکت‌کنندگان، برگزاری مستمر دوره‌های تخصصی را عاملی مهم در ارتقای توان حرفه‌ای کارکنان روابط‌عمومی دانست. او تأکید کرد که تولید محتوای هنرمندانه و بازتاب مؤثر اخبار، نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ جایگاه شرکت ملی نفت در ارزیابی‌های ملی دارد.

قدوسی افزود که با تلاش و پشتکار همکاران روابط عمومی در شرکت‌های تابعه، جایگاه کنونی شرکت ملی نفت در این طرح ملی باید حفظ و تقویت شود.

در ادامه این برنامه، مجید احمدی، سرارزیاب شورای اطلاع‌رسانی دولت، جدیدترین نکات و تغییرات مربوط به نحوه ارسال اطلاعات دستگاه‌ها برای جشنواره شهید رجایی را تشریح کرد و گفت این جشنواره طی سال‌های اخیر بیشتر مبتنی بر ارزیابی کمّی بوده است. او توضیح داد که قرار است با برگزاری جشنواره تخصصی روابط‌عمومی دستگاه‌های دولتی، شاخص‌های کیفی و میزان اثرگذاری اخبار نیز به فرآیند ارزیابی افزوده شود.

در پایان دوره آموزشی، با اهدای لوح سپاس از شرکت‌کنندگان تقدیر شد.

گفتنی است سال گذشته روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران در طرح شهید رجایی، رتبه نخست روابط‌عمومی‌های وزارت نفت را کسب کرد. این جشنواره هر سال با هدف تقدیر از مدیران، کارکنان و روابط‌عمومی‌های برتر برگزار می‌شود و فرصتی برای بازشناسی تلاش‌های صادقانه و معرفی الگوهایی است که با تعهد، وجدان کاری، خلاقیت و انگیزه خدمت، مسیر توسعه را هموار می‌کنند.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

برای اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی و اخبار سازمان‌های مختلف، می‌توانید به وبسایت شارا مراجعه کنید.

انتهای پیام/