تأثیر COVID-19 بر روابط‌عمومی، حال و آینده/ الان وقت تبلیغ نیست/2

ما از چالش ها و حساسیت هایی که در این زمینه وجود دارد، آگاهی داریم. الان وقت این نیست که بخواهیم چیزی را تبلیغ کیم. اکنون، روزنامه نگاران تقریبا منحصرا درباره کووید-19 اطلاع رسانی می کنند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| دسترسی روزانه عاقلانه تر است. آیا توجه کرده اید که جدیدا ایمیل ها با “امیدوارم در صحت و سلامت باشید” یا “امیدوارم حالتان خوب باشد” آغاز می شود؟ هم متخصصان روابط عمومی و هم روزنامه نگاران خود را با اینگونه زندگی کاری تطبیق داده اند.


ما از چالش ها و حساسیت هایی که در این زمینه وجود دارد، آگاهی داریم. الان وقت این نیست که بخواهیم چیزی را تبلیغ کیم. اکنون، روزنامه نگاران تقریبا منحصرا درباره کووید-19 اطلاع رسانی می کنند.


انتشار اخبار نامرتبط نتیجه معکوس می دهد. ما نمی خواهیم وقتی چرخه خبر به روال عادی برگشت در لیست سیاه قرار بگیریم. دلیل حساسیت جدید ما خیلی بد است. اما اگر این حساسیت به تغییری دائمی تبدیل می شد عالی نبود؟