تأثیر COVID-19 بر روابط‌عمومی، حال و آینده/ آماده کمک به مردم باشید چون به کمک شما نیاز دارند /3

مشخص است که نمی توانیم کارمان را به شکل سابق ادامه دهیم اما معنی اش این نیست که باید مغازه هایمان را ببندیم. مخاطبان شما از شما می خواهند آماده کمک به آن ها باشید چون به کمک شما نیاز دارند اما بازاریابی و استراتژی های روابط‌عمومی باید به بحرانی که همه درگیر آن هستند حساس باشند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مطالعه ای جدید از Kantar نشان می دهد مصرف کنندگان توقع دارند کسب وکارها در بیماری دنیاگیر ویروس کرونا چگونه رفتار کنند. بر اساس تحقیقات، 75% پاسخ دهندگان فکر می کردند شرکت ها نباید از این بحران سلامتی برای تبلیغ محصول خود استفاده کنند. تنها 8% فکر می کردند شرکت ها باید کلا تبلیغات را متوقف کنند.


77% مردم از برندها توقع داشتند در این بیماری دنیاگیر به کمک بشتابند. بنابراین ما باید تمرکز خود را از تبلیغ برند به راه هایی تغییر دهیم که می توانند واقعا به مخاطبان کمک کرده و از آن ها حمایت کنند.


مشخص است که نمی توانیم کارمان را به شکل سابق ادامه دهیم اما معنی اش این نیست که باید مغازه هایمان را ببندیم. مخاطبان شما از شما می خواهند آماده کمک به آن ها باشید چون به کمک شما نیاز دارند اما بازاریابی و استراتژی های روابط‌عمومی باید به بحرانی که همه درگیر آن هستند حساس باشند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)