بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی

مک دونالد بیلبوردهای جدیدی در هلند نصب کرده که به جای تصاویر یا کلمات، بوی سیب زمینی سرخ کرده را منتشر می‌کنند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || مک دونالد بیلبوردهای جدیدی در هلند نصب کرده که به جای تصاویر یا کلمات، بوی سیب زمینی سرخ کرده را منتشر می‌کنند.

به گزارش شارا به نقل از فست کامپانی، این ابتکار عمل خلاقانه، حواس عابران را هدف قرار داده و آنها را به طور ناخودآگاه به سمت رستوران مک دونالد جذب می‌کند.

– بیلبوردها در فاصله 650 فوتی از رستوران‌ها نصب شده‌اند.

– هر بیلبورد دارای محفظه ای برای نگهداری سیب زمینی سرخ کرده و سیستم تهویه برای پخش عطر است.

مدیر اجرایی مک دونالدز هلند (Stijn Mentrop-Huliselan)، معتقد است که بو در ایجاد خاطرات قوی‌تر از تصاویر عمل می‌کند.

مدیر ارشد اجرایی TBWANeboko (Darre van Dijk)، می‌گوید که بوی سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد یکی از ویژگی‌های نمادین برند است.

بازاریابی رایحه روشی نوین برای افزایش فروش و ارتقای درک کیفیت محصول است. مک دونالد با این بیلبوردهای معطر، بار دیگر خلاقیت و نوآوری خود در زمینه بازاریابی را به اثبات رسانده است.

منبع انگلیسی: Fast Company
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR