بیلبورد لگو از جدیدترین فناوری سه بعدی بهره می‌برد

این بیلبورد بخشی از کمپین Your City, No Limits این برند را تشکیل می‌دهد و ترکیبی از صحنه‌ها، شخصیت‌ها و ویژگی‌های مختلف Lego City را به تصویر می‌کشد که با استفاده از فناوری تصویر سه بعدی با چشم غیر مسلح طراحی شده است.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || جدیدترین تبلیغات دیجیتال لگو یک بیلبورد دیجیتالی ابتکاری سه بعدی است.
 
 این بیلبورد بخشی از کمپین Your City, No Limits این برند را تشکیل می‌دهد  و ترکیبی از صحنه‌ها، شخصیت‌ها و ویژگی‌های مختلف Lego City را به تصویر می‌کشد که با استفاده از فناوری تصویر سه بعدی با چشم غیر مسلح طراحی شده است.
 
 بیلبورد سازگار با آنامورفیک که به عنوان بیلبوردهای سه بعدی هم شناخته می‌شود، یکی از آخرین روند در تبلیغات دیجیتال در فضای باز است. Lego اولین برند اسباب بازی است که از این رسانه استفاده می‌کند.
 
 لویی ویتون، سامسونگ، واتس‌اپ و بی ام و از دیگر برندهای مطرح جهانی هستند که اخیرا از این نوع تبلیغات استفاده کرده‌اند.
 
 ویدیا مانموهان مدیر آژانس خلاقی که مسئولیت طراحی و اجرای بیلبورد را بر عهده دارد می‌گوید: «کار با مشتری الهام‌بخشی مانند گروه لگو، این پروژه را خلاقانه‌تر کرده است و ما امیدواریم که این شروع راه‌های جدید و جالب داستان‌سرایی با استفاده از قالب‌های سنتی به روش‌های نوآورانه در سطح محلی باشد»./ شارا