بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی؛ ترویج نوآوری و ارتقای کیفیت ارتباطات سازمانی
بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با هدف ارتقاء کیفیت تولیدات انتشاراتی، ترویج نوآوری، شناسایی نخبگان و توسعه شبکه متخصصان این حوزه، فراخوان ارسال آثار خود را اعلام کرد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || انجمن متخصصان روابط ‌عمومی با هدف توسعه فرهنگ تولید محتوا و تبادل دانش در سازمان‌ها، فراخوان بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی را منتشر کرد.

به گزارش شارا، این رویداد معتبر، بستری برای ارزیابی و معرفی برترین آثار انتشاراتی در ۱۱ بخش متنوع از جمله برنامه انتشاراتی، ادبیات، نشریات داخلی، بروشور و کاتالوگ، ویژه‌نامه، هنرهای تجسمی و بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال، تبلیغات، تحلیل محتوا و معرفی کارشناسان برتر انتشارات است.

در جشنواره امسال، تاکید ویژه‌ای بر توسعه انتشارات دیجیتال، کاربرد هوش مصنوعی در تولید و تحلیل محتوا و گسترش انتشارات تعاملی وجود دارد. همچنین، آثار نوآورانه و خلاقانه در حوزه روابط‌عمومی، شانس دریافت دیپلم افتخار در بخش ویژه جشنواره را خواهند داشت.

آثار ارسالی باید تولید سال‌های ۱۴۰۳ و نیمسال اول ۱۴۰۴ بوده و در قالب فایل الکترونیکی از طریق دبیرخانه جشنواره ارسال شوند. داوری آثار بر اساس معیارهای تخصصی شامل نوآوری، کیفیت فنی، تأثیرگذاری، رعایت استانداردهای حرفه‌ای و انطباق با اهداف سازمان انجام خواهد شد.

به برگزیدگان هر بخش، دیپلم افتخار، تندیس و لوح سپاس اهدا می‌شود. مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۴ تعیین شده است. تمامی فعالان و مدیران روابط‌عمومی، اعم از دولتی و خصوصی، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت‌نام به وب‌سایت رسمی جشنواره به نشانی kpri.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۲۱-۶۶۹۴۳۶۷۰ تماس حاصل فرمایید.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/