بیانیه پویش «روابط‌عمومی در متن مدیریت است، نه در حاشیه» | ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
روابط‌عمومی در متن مدیریت است، نه در حاشیه

در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، ما فعالان، کارشناسان، استادان و مدیران حوزه ارتباطات بر این باوریم که روابط‌عمومی باید از حاشیه به متن مدیریت بازگردانده شود. روابط‌عمومی تنها نهاد سازمانی است که می‌تواند حلقه پیوند میان سازمان و جامعه، مدیران و ذی‌نفعان، درون و برون سازمان را شکل دهد.

باتوجه‌به تحولات پرشتاب در عرصه رسانه، افکار عمومی، فناوری و مدیریت، دیگر نمی‌توان روابط‌عمومی را محدود به تولید محتوا یا برگزاری مراسم دید. جایگاه واقعی روابط‌عمومی، در اتاق تصمیم‌سازی است؛ جایی که تحلیل، درک ذی‌نفعان، مدیریت بحران و تصویرسازی و اعتبارسازی، شکل می‌گیرد.

ما با راه‌اندازی این پویش، از همه نهادهای دولتی، خصوصی، دانشگاهی و رسانه‌ای می‌خواهیم با بازنگری در ساختارهای مدیریتی خود، به روابط‌عمومی به‌عنوان یک عنصر راهبُردی و نه صرفاً عملیاتی بنگرند.

از همه تشکل‌ها، فعالان، استادان، مدیران، کارشناسان و تمامی علاقمندان به حوزه روابط‌عمومی دعوت می‌کنیم تا به این پویش بپیوندند و در معرفی ارزش‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی مشارکت کنند. «روابط‌عمومی در متن مدیریت است، نه در حاشیه»

امضاکنندگان:
مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی | انجمن متخصصان روابط‌عمومی | انجمن روابط‌عمومی ایران |

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴