شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || سلام دوستان شبکههای اجتماعی! این هفته تمرکز روی تبلیغات است. چند شبکه اجتماعی از جمله LinkedIn و Meta امکانات تبلیغاتی جدید و قابل شخصیسازی معرفی کردهاند که با کمک هوش مصنوعی فرآیندها را سادهتر میکنند. بیایید ببینیم کدام ابزارها میتوانند بازده تبلیغات و دسترسی شما را افزایش دهند.
تیکتاک
تیکتاک ویژگی جدیدی در برنامه Marketing Partners برای تبلیغات فروشگاهی معرفی کرده است. هدف این است که فروشندگان بهتر و سریعتر با خریداران ارتباط برقرار کنند. اولین همکاران شامل Flywheel، Helium10، Pacvue، Quartile و Teikametrics هستند که مدیریت کاتالوگ محصولات، عملکرد تبلیغات، پیشبینی موجودی و هزینههای خودکار تبلیغات را آسان میکنند.
تیکتاک همچنین فرمت تبلیغاتی Travel Ads برای برندهای گردشگری ارائه کرده است تا هتلها، پروازها و مقاصد را تبلیغ کنند. این تبلیغات از مدلهای مبتنی بر قصد کاربر استفاده میکنند تا افرادی که احتمال رزرو سفر دارند را هدف بگیرند.
متا
متا ابزار جدید Business AI را معرفی کرده است؛ یک دستیار هوش مصنوعی رایگان که کسبوکارها میتوانند در وبسایت خود قرار دهند. این ابزار با یادگیری از محتوای موجود برند، به پاسخگویی به مشتریان و هدایت آنها کمک میکند و میتواند فروش را افزایش دهد.
همچنین از ۱۶ دسامبر، تعامل کاربران با ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوا در شخصیسازی پستها و تبلیغات در پلتفرمهای Meta تأثیر خواهد گذاشت. اطلاعات حساس مانند دیدگاه سیاسی، وضعیت سلامت یا باورهای دینی برای هدفگیری تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.
فیسبوک
فیسبوک فرآیند حذف تبلیغات خودکار را برای کسبوکارها آسان کرده است. شرکتها میتوانند مستقیماً از طریق Ads Manager کمپین مورد نظر را حذف کنند و از هزینههای اضافی جلوگیری کنند.
Snapchat
Snapchat با WooCommerce ادغام شده است تا صاحبان فروشگاههای آنلاین بتوانند تبلیغات خود را مستقیماً از داشبورد WooCommerce مدیریت کنند. این امر نیاز به آپلود دستی یا تنظیمات پیچیده را از بین میبرد.
ایکس
ایکس رابط کاربری ویدیوها را بهبود داده است. کنترلهای پخش بهتر و واضحتر شده و کاربران میتوانند جزئیات بیشتر و گزینههای جدید پخش را در حالت تمامصفحه مشاهده کنند. علاوه بر این، قابلیت ساخت ویدیوهای کوتاه با هوش مصنوعی از متن (Grok Imagine) ارتقا یافته است.
لینکداین
لینکداین ابزارهای جدیدی برای کمک به کسبوکارهای کوچک معرفی کرده است، از جمله Auto-Targeting و Draft with AI. این ابزارها فرآیند ساخت کمپین تبلیغاتی را ساده و سریعتر کرده و به بهبود عملکرد و دسترسی به مخاطبان کمک میکنند.
نویسنده: کورتنی بلکَن | ۷ اکتبر ۲۰۲۵
منبع: pdaily
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای شارا/
نظر بدهید