بهترین کمپین های روابط عمومی ورزشی

نوشته ی جیسون تاناهیل – شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اینجا برخی از بهترین کمپین های روابط عمومی ورزشی که تا کنون دیده ایم عبارتند از:

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در اینجا برخی از بهترین کمپین های روابط عمومی ورزشی که تا کنون دیده ایم عبارتند از:


 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

تبلیغات پربهای پیتون منینگ


به گزارش گروه ترجمه شارا، “پربها”شعار مسترکارت و سلسله تجارت های آنها برای حدود 15 سال است. آنها موفقیت بزرگی با آن داشته اند، و می توانند تصوری کلی از موقعیت های نامشخص داشته باشند. بنابراین هنگامی که مسترکارت، پیتون منینگ را به عنوان یک چهره ی جدید برای کمپین “پربها”ی خود قرار دادند، واقعا پر بها بود.


شما نمی توانید کمک کنید اما می توانید پربهایی ورزشکاران مشهور حرفه ای را ببینید، که بسیار بزرگ و سرسخت به نظر می آیند، همه ی آنها کارهایی مانند برقراری ارتباط های عاطفی در حین قدم زدن در ساحل، انجام می دهند. مسئله تکان دهنده در آگهی پیتون با محوریت همه ی کسانی است که به او پیوسته و سعی می کنند برای تسلط در رشته شان، او را بهتر بشناسند. که آن هم پربها بود.


پنی هاردوای با خط تولید کفش نایک اش، شهرت بسیاری بدست آورد، اما افزایش فروشش بیشتر از توانایی و مهارت او بود. چرا آن یک کمپین PR بزرگ برای چندین منظور بود بدون اینکه خسته شود؟


ما داریم در مورد یک از شخصیت های صدای کریس راک به نام لیل پنی صحبت می کنیم. این عروسک خیمه شب بازی چوبی از زانوی یک انسان بلندتر نیست اما با مسائل رانندگی، و حتی تنظیم کردن یک موشک روبرو می شود، عملا چیزهایی که ما ندیده ایم را این پسر کوچک انجام می دهد.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
این Sportscenter است


برنامه Sportscenter از ESPN برنامه های بسیار خنده داری برای ما به ارمغان آورده است، و این کمپین تجاری با شعار در کنار دیگران قرار گرفته است. در Sportscenter تلاش می شود برنامه های افراد بزرگ به شکلی مسخره آمیز تقلید شود، آنها چند بازیگر NBA مهم برای آموزش به کودکان در ورزش بسکتبال جمع آوری کرده اند.


مطمئنا، منجر به فاجعه شد، اما نه به خاطر کودکان. در عوض، این افراد تجاری بزرگ ورزشکاران حرفه ای را به شکل کودکان نوپایی بازی می کردند، که به طور جدی بلاک شات می زدند، کُری می خواندند و آبشار می زندند. ما افراد ورزشی بدون طنز Sportscenter چه خواهیم کرد؟

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
سوپ دلپذیر کمپبل


از مادر رجیک وایت آغاز شد. رجیک وایت برای 15 فصل تکل دفاع NFL بود، و اشتهای زیادی هم داشت. این کمپین کلا درباره ی وعده های غذایی دلچسب و در ارتباط با شخصیت های سرسخت و جوانمرد فوتبالیست های حرفه ای بود.


با گذشت زمان، کمپبل دیمارکوس وار، داناوان مکنب، جروم بتیس، لادینیان تاملینسون و ویکتور کروز را به تصویر و نمادی از پخت و پز دلچسب مادر برای ورزشکاران ستاره اضافه کرد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا