شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– درگاه بانکداری اینترنتی دارای هدف دوگانه است. اوّل، فراهم آوردن امکان دسترسی همگانی به عملیات بانک تا آنجا که به نظارت بر آنچه که مشتریان با پول خود انجام میدهند مربوط باشد، و دوم، هدف قرار دادن مشتریان با پیشنهادهای معیّنی جهت فروش متقاطع و نیز ارتقاء معاملات شان است. همچنین این را با تجربۀ بانکداری موبایلی آنها تلفیق کردهایم و آموختههای خود از مرکز تلفن را در سولوشنهای فعّال برای مشتریان قرار میدهیم.
مقصود اوّلیه از این صفحه هنوز اساساً عملی است؛ یعنی پردازش معاملات و حفظ پول بانک. امّا صفحۀ برجسته و چشمگیری با پیشنهادهای فروش هدفمند و مرتبط برای ارزشمندترین بازدیدکنندگان وبسایت خود، یعنی، مشتریان فعلی، عرضه کردهایم.
وقتی مشتریان به این سایت وارد میشوند، مایلند بانک محصولاتی را برای آنها توصیه کند. این جایی نیست که جدیدترین ارتقاء سطح یا کارزارها برای ریز و درشت به سبک رویکرد طبقهبندی شدۀ سنّتی درج گردد. اگر دانشجو هستم، پیشنهادی برای کارت اعتباری ویزای پلاتینیوم را نمیخواهم زیرا میدانم هرگز واجد شرایط دریافت آن نخواهم بود. اگر شاغل حدود پنجاه سالۀ نزدیک به سنّ بازنشستگی باشم، به پیشنهاد وام دانشجویی یا وام اتومبیل کششی ندارم. بنابراین در اینجا است که علم و تخصص قدم به میدان میگذارد.
فایدۀ این نوع فروش در سایت ایمن بانکداری اینترنتی چیست؟ دو دلیل اصلی وجود دارد؛ اوّل، نتایج آسان فروش متقاطع و ارتقاء معاملات را که جذب عایدات میکند نصیب خود میسازید، و تقریباً هیچ مساله ای در بارۀ انطباق شرایط ندارید زیرا اینها روابط با مشتریان موجود هستند. به این ترتیب، انجام کار برای بانک و نیز مشتری بسیار سریع و آسان است.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید