شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– هماهنگی مناسبتی بخشی از هر برنامه تبلیغاتی است که باید مد نظر مبلغان قرار گیرد.
در سال جاری بیلبوردهای زیادی در شهر تهران نصب شدند که تعدادی از آنها به زمان ارائه تبلیغات توجه کرده بودند. این توجه باعث می شود که نو بودن تبلیغ مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. هرچه این تبلیغات بتواند بیشتر با متن تبلیغ همخوان باشد نمره بهتری از نظر جلب مخاطب دریافت می کند.
قرار دادن مناسبت در پیام تبلیغ نیز جنبه دیگری از این بیلبوردها است که می توانید در تصاویر زیر ملاحظه کنید.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
گروه نویسندگان شارا
|
نظر بدهید