بهترین استراتژی بازاریابی محتوایی در سال 2022

گزارش وضعیت بازاریابی 2021 HubSpot نشان می دهد که ویدیو بهترین استراتژی بازاریابی محتوایی است که توسط برندها استفاده می شود در حالی که رسانه های اجتماعی به عنوان کانال برتر بازاریابی رتبه بندی می شوند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| از ژوئن 2021، کاربران تیک‌تاک در دستگاه‌های اندرویدی هر ماه زمان بیشتری را نسبت به کاربران یوتیوب (همچنین در دستگاه‌های Android) برای تماشای محتوا صرف می‌کنند. در کشورهای بریتانیا، این تفاوت حتی شدیدتر از ایالات متحده است زیرا کاربران تیک‌تاک همچنان محتوای ویدیویی بیشتری نسبت به یوتیوب تماشا می کنند.

علاوه بر این، گزارش وضعیت بازاریابی 2021 HubSpot نشان می دهد که ویدیو بهترین استراتژی بازاریابی محتوایی است که توسط برندها استفاده می شود در حالی که رسانه های اجتماعی به عنوان کانال برتر بازاریابی رتبه بندی می شوند.

با داده‌هایی از این دست – و همه پلتفرم‌های ویدئویی رسانه‌های اجتماعی در حال رشد در آنجا – واضح است که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و محتوای ویدئویی با هم همکاری می‌کنند.

در حالی که ایجاد ویدئوهای رسانه های اجتماعی عالی برای شرکت شما می تواند یک تاکتیک بازاریابی فوق العاده موثر باشد، هر استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی نباید دارای یک رویکرد یکسان باشد. برای اطمینان از دیده شدن ویدیوهای شما و گسترش آگاهی از برند با کیفیت، باید مطمئن شوید که ویدیوهای مناسبی را برای مخاطبان مناسب در پلتفرم‌های مناسب می‌سازید.

نویسنده: Pamela Bump

 

منبع فارسی:

شارا – شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران