بهبود بازده هزینه تبلیغات با داده‌های شخص اول

با هجوم کاربران به پلتفرم‌های متا مانند فیس‌بوک و اینستاگرام، فرصتی طلایی برای تبلیغات به‌وجود آمده است.

اما چالش اینجاست که چگونه می‌توان با تبلیغات مرتبط، به این کاربران دست پیدا کرد، به خصوص در عصر محدودیت‌های کوکی‌های شخص ثالث و حریم خصوصی داده‌ها.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || با هجوم کاربران به پلتفرم‌های متا مانند فیس‌بوک و اینستاگرام، فرصتی طلایی برای تبلیغات به‌وجود آمده است.

اما چالش اینجاست که چگونه می‌توان با تبلیغات مرتبط، به این کاربران دست پیدا کرد، به خصوص در عصر محدودیت‌های کوکی‌های شخص ثالث و حریم خصوصی داده‌ها.

استفاده از داده‌های شخص اول، کلید حل این چالش است. این داده‌ها از وب‌سایت، برنامه‌ها و سایر منابع شما جمع‌آوری می‌شوند و می‌توانند برای ایجاد تبلیغات شخصی‌سازی‌شده برای مشتریان وفادار و بالقوه شما به‌کار ‌روند.

منبع انگلیسی: searchengineland
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/