
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی یران (شارا)–|| معاون روابطعمومی تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان گفت: دورههای آموزشی تخصصی ویژه مدیران و کارشناسان روابطعمومیهای استان سمنان برگزار خواهد شد.
به گزارش شارا به نقل برگزاری دورههای آموزشی تخصصی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الله یحیایی، در آیین تجلیل از مدیران روابطعمومی ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان شاهرود به میزبانی سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد با تجلیل از نقش مدیران روابطعمومی و کارشناسان در اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروزه اهمیت فعالیت روابطعمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و آنچه واضح و روشن است ضرورت اطلاعرسانی و آگاهیبخشی فعالیتها و عملکرد دولت توسط پرچمداران اطلاع رسانی در سطح ادارات میباشد
معاون روابطعمومی تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان گفت:: با توجه به انتخابات هیئت رئیسه شورای روابط عمومیهای استان سمنان که در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در سمنان به انجام رسید، کمیتههای پنجگانه تخصصی این شورا با شناخت مدیران خود تشکیل و برنامه کاربردی و اجرایی هر یک از آنها ارائه شده است.
او عنوان کرد: دورههای آموزشی اطلاع رسانی در مدیریت بحران، خبرنگاری، خبرنویسی، عکاسی خبری و فضای مجازی به زودی برای روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی برگزار خواهد شد.
سخنگوی استانداری سمنان همچنین گفت: بر اساس مصوبه هیئت رئیسه شورای روابط عمومیهای استان سمنان با توجه به اهمیت ارزیابی و رصد فعالیتهای روابطعمومی دستگاههای اجرایی مقرر گردید تا در دهه فجر سال ۱۴۰۰، دستگاهها و مدیران برتر روابط عمومیهای استان با انجام ارزیابی جامع ادارات شناخته و معرفی شوند
یحیایی همچنین با اشاره به دشواری و مرارت فعالیت روابط عمومیها گفت:: دوره گذار از روابطعمومی سنتی به دیجیتال فرا رسیده و لازم است تا همه مدیران روابطعمومی ضمن ارتقاء دانش اجرایی خود در ارتباط با روابطعمومی، نسبت به فراگیری علم روابطعمومی دیجیتال اهتمام نمایند.
رئیس دبیرخانه هیئت رئیسه شورای روابط عمومیهای استان سمنان گفت: روابط عمومیها به عنوان پل ارتباطی میان مدیران و مردم بوده و مدیر روابطعمومی واقعی هیچ گاه مجیزگوی مدیران نخواهد بود.
او با تشبیه فعالیت روابط عمومیها به اتاق شیشهای گفت: مردم از هر سو نظارهگر فعالیت دستگاههای اجرایی از طریق اقدامات روابط عمومیها میباشد لذا لازم است مدیران روابط عمومیها با در نظر گرفتن سه عامل مهم کیفیت، سرعت و صداقت اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی را به اطلاع مردم رساندند.
|
نظر بدهید