برنامه روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه جورجیا به عنوان یکی از پنج برنامه برتر کشور شناخته شد

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌ عمومی‌ ایران (شارا) || برای دومین سال متوالی، برنامه روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه جورجیا (UGA) به عنوان یکی از پنج برنامه برتر در ایالات متحده از سوی نشریه معتبر PRWeek به عنوان برنامه آموزشی برجسته شناخته شد. این نشریه یکی از منابع پیشرو در صنعت روابط عمومی است.

برنامه روابط عمومی و تبلیغات در دانشکده روزنامه‌نگاری و ارتباطات جمعی گری (Grady College of Journalism and Mass Communication) از دانشگاه جورجیا در رقابت برای این جایزه که برنامه‌ها را بر اساس معیارهای مختلفی همچون اساتید، ترکیب دانشجویان، دوره‌ها و برنامه‌ها، تأثیر بر نیروی کار و مشارکت‌های حرفه‌ای ارزیابی می‌کند، به عنوان یکی از پنج نامزد نهایی معرفی شده است.

چارلز ان. دیویس، رئیس دانشکده گری، اظهار داشت: “اینکه در بین پنج برنامه برتر قرار داریم، برای ما افتخار بزرگی است. این نشان‌دهنده تلاش و ثبات زیاد در طول سال‌ها است و این امر باعث می‌شود که این موفقیت ارزشمندتر شود.”

جایزه نهایی در تاریخ 13 مارس 2025 در گالای PRWeek در نیویورک اعلام خواهد شد. برنامه‌های دیگری که به همراه دانشگاه جورجیا در بین نامزدهای نهایی قرار دارند، شامل دانشگاه دی‌پال (DePaul University)، دانشگاه آلاباما (University of Alabama)، دانشگاه فلوریدا (University of Florida) و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (University of Southern California) هستند.

خوان منگ، استاد دانشگاه جورجیا و رئیس بخش روابط عمومی و تبلیغات، افزود: “این خبر عالی است که دانشگاه جورجیا برای دومین بار به عنوان یکی از نامزدهای این جایزه معتبر شناخته شده است. این موفقیت در کنار دیگر برنامه‌های برجسته در کشور، دستاوردها و تلاش‌های مشترک دانشجویان، اساتید، فارغ‌التحصیلان، و شرکای صنعتی ما را به نمایش می‌گذارد. این یک پایان عالی برای سالی پربار است.”

علاوه بر قرار گرفتن در میان نامزدهای نهایی در بخش برنامه آموزشی برجسته، چندین دانشجوی روابط عمومی دانشگاه جورجیا نیز پروژه‌هایی را برای دریافت جایزه دانشجوی برتر سال ارسال کرده‌اند. در ماه مارس، استر کیم (Esther Kim)، فارغ‌التحصیل اخیر دانشگاه جورجیا، در مراسمی در نیویورک به عنوان دانشجوی برتر کشور معرفی شد.

برای ارزیابی برنامه‌ها در این بخش، معیارهایی داده‌محور و مبتنی بر نتایج در نظر گرفته می‌شود تا بهترین عملکردهایی که این برنامه در سال گذشته آموزشی داشته است، مشخص شود. کمیته ورودی جوایز از این داده‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات و برقراری ارتباط با فارغ‌التحصیلان و استخدام‌کنندگان صنعت استفاده کرد. خوان منگ و چند تن از اساتید بخش روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه جورجیا به همراه هم در تهیه این ورودی برای جوایز امسال همکاری کردند.

جایزه آموزش برجسته یکی از بیش از 45 جایزه‌ای است که توسط PRWeek اهدا می‌شود و برترین‌های تیم‌های شرکتی، آژانس‌ها، سازمان‌های غیرانتفاعی و آموزشی را در دوره زمانی تعیین شده جشن می‌گیرد.

استیو بارنت، مدیر اجرایی تحریریه PRWeek، در این باره گفت: “در چنین زمانه‌ای که با تنش‌های ژئوپولیتیکی، عدم قطعیت اقتصادی، جوهای اجتماعی خصمانه و تحولات تکنولوژیکی انقلابی روبه‌رو هستیم، بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد که نقش روابط عمومی و ارتباطات را در هدایت این چالش‌ها جشن بگیریم.”

تاریخ انتشار: 16 دسامبر 2024
منبع انگلیسی: PRWeek
منبع فارسی: شارا

انتهای پیام/