برخی آثار تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌

روابط‌عمومی‌هایی که چابک و انعطاف‌پذیر هستند، فناوری‌های دیجیتال را در تمام عملیات خود از قبیل روش‌ها و فرایندهای اجرایی تعبیه می‌کنند. این امر به روابط‌عمومی‌ها کمک می‌کند تا با واکنش به‌موقع به تغییرات و چالش‌ها و ارایه خدمات بهتر آماده باشند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| تحول دیجیتال، «یک‌ سری تغییرات متمرکز بر فناوری» است و به متخصصان روابط‌عمومی قدرت می‌دهد تا نحوه ارتباط با مخاطبان و گروه‌های مختلف دی‌نفع را بهبود ‌بخشند.

 

روابط‌عمومی‌هایی که چابک و انعطاف‌پذیر هستند، فناوری‌های دیجیتال را در تمام عملیات خود از قبیل روش‌ها و فرایندهای اجرایی تعبیه می‌کنند. این امر به روابط‌عمومی‌ها کمک می‌کند تا با واکنش به‌موقع به تغییرات و چالش‌ها و ارایه خدمات بهتر آماده باشند.


برخی مزایای تحول دیجیتالی در روابط‌عمومی به قرار زیر است:
– تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد.
– گسترش اتوماسیون را عادی و گردش کار را ساده می‌کند.
– سبب بهبود ارتباط افراد از طریق ابزارهای بهتر می‌شود.
– زمینه ارایه خدمات گسترده، مانند تلویزیون کابلی و اینترنت را بیشتر فراهم می‌کند.
– سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌های هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی تجربه مشتری را افزایش می‌دهد.
 

فرآیند تحول دیجیتال نتیجه مستقیم تکامل شتاب‌زده فناوری است.