0
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا

۴۰ شغلی که هوش مصنوعی نابود می‌کند: هشدار مایکروسافت به بازار کار آینده و خطر برای روابط عمومی

۰۷ مرداد ۱۴۰۴

نسل‌کشی سخت است وقتی باید جنگ روابط‌عمومی را هم ببری

۰۷ مرداد ۱۴۰۴

مدرسه‌سازی؛ عملیات فرهنگی و تمدن‌ساز روابط عمومی‌ها در سازمان نوسازی مدارس کشور

۰۷ مرداد ۱۴۰۴

روابط عمومی، روایت‌گر عدالت آموزشی و پیشگام در نهضت مدرسه‌سازی؛ نقش‌آفرینی رسانه‌ای برای مشارکت مردمی

۰۷ مرداد ۱۴۰۴
شارا شارا
0
شارا شارا
0
شارا شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
0
شارا شارا
  • خانه
  • اخبار
    • جدیدترین مطالب روابط عمومی
    • اخبار روابط عمومی
    • جهان روابط عمومی
    • انتصابات روابط عمومی
    • اخبار بانک و بیمه
  • مقالات
    • روابط‌ عمومی
    • روابط عمومی ایرانی
    • ارتباطات و روزنامه نگاری
    • مسئولیت اجتماعی و ESG
    • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
    • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
    • فناوری نو و هوش مصنوعی
    • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
    • بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی
    • تبلیغات و بازاریابی
    • آیین نامه ها/ بخشنامه ها/ مقررات روابط عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • آخرین مقالات روابط عمومی
  • رویدادها
    • گردهمایی های روابط عمومی
    • برنامه‌ های کارگزار روابط‌ عمومی
    • دکتر نطقی کیست؟ | بنیان‌گذار روابط‌عمومی نوین در ایران
    • روز ملی روابط‌ عمومی
    • روز جهانی روابط عمومی
  • انتشارات
    • کتاب‌ های روابط‌ عمومی
    • نشریه ‌های روابط‌ عمومی
    • فروشگاه روابط‌ عمومی
    • نقل قول‌ها
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
0

بحران بی‌سابقه جذب مشتری و افزایش هزینه تبلیغات اسرائیل در پلتفرم متا؛ هزینه‌های روابط‌عمومی جهانی اسرائیل رکورد زد
افزایش بی‌سابقه هزینه‌های روابط‌عمومی جهانی اسرائیل با سقوط چشمگیر برداشت عمومی همراه شده است. داده‌های فاش‌شده متا نشان می‌دهد شرکت‌های اسرائیلی در جذب مشتریان جدید با مشکلات جدی مواجه شده‌اند. هزینه تبلیغات برای این شرکت‌ها در سراسر جهان به‌طور میلیاردی افزایش یافته است. دولت اسرائیل در سال ۲۰۲۵، ۱۵۰ میلیون دلار دیگر به این بخش اختصاص داده است.

1 دقیقه حداقل زمان مطالعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۴
پرینت

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دولت اسرائیل برای سال ۲۰۲۵ اعلام کرده است که ۱۵۰ میلیون دلار دیگر را به روابط‌عمومی جهانی اختصاص می‌دهد؛ افزایشی بی‌سابقه در هزینه‌ها که همزمان با سقوط چشمگیر برداشت عمومی نسبت به اسرائیل در سراسر جهان رخ داده است.

هزینه این سقوط در واقع قابل اندازه‌گیری است. متا (Meta)، مالک اینستاگرام و فیسبوک، اصلی‌ترین ابزاری است که بسیاری از شرکت‌ها برای رسیدن به مشتریان خود از آن استفاده می‌کنند. هزینه جذب یک مشتری جدید از طریق تبلیغات در متا به عنوان سی‌پی‌سی (Cost-Per-Click) یا «هزینه هر کلیک» شناخته می‌شود. هرچه CPC یک شرکت کمتر باشد، به معنای آن است که شرکت برای جذب مشتری جدید هزینه کمتری می‌پردازد. هرچه این هزینه بیشتر شود، مدل کسب‌وکار شرکت کم‌صرفه‌تر خواهد شد.

بررسی داده‌های افشاشده متا که توسط افشاگران شرکت در اختیار ما قرار گرفته است، نشان می‌دهد که شرکت‌های اسرائیلی از سال ۲۰۲۳ با دشواری فزاینده‌ای در جذب مشتری جدید در سراسر جهان روبه‌رو هستند و همین امر به افزایش میلیاردی هزینه‌های تبلیغات منجر شده است.

نویسندگان: مرتضی حسین، وقاص احمد، رایان گریم
تاریخ انتشار: ۹ ژوئن ۲۰۲۵
منبع: Drop Site News

#روابط_عمومی_در_متن

#سال_هوش_مصنوعی

 

لینک کوتاه: https://www.shara.ir/?p=39208

ارسال به
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توئیتر ارسال به واتس آپ ارسال به واتس آپ اشتراک گذاری در لینکدین ارسال به تلگرام
قبلی اعتماد در حال سقوط آزاد است: چگونه ارتباطات هدفمند آن را بازسازی می‌کند
بازسازی اعتماد مخاطبان تنها با ارتباطات هدفمند، شفاف و مبتنی بر اقدامات واقعی برند امکان‌پذیر است.
بعدی پیش‌بینی سم آلتمن: هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۶ به کشفیات نوین می‌رسد
سم آلتمن در مقاله‌ای جدید پیش‌بینی کرد که هوش مصنوعی در سال آینده به توانایی کشف بینش‌های نو دست خواهد یافت؛ قابلیتی که می‌تواند انقلابی در پژوهش علمی، کشف دارو، و علوم مواد ایجاد کند و مسیر آینده اوپن‌ای‌آی را ترسیم می‌کند.

نظر بدهید

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا یک امتیاز انتخاب کنید

نوزده + 8 =

جدیدترین مطالب

  • ۴۰ شغلی که هوش مصنوعی نابود می‌کند: هشدار مایکروسافت به بازار کار آینده و خطر برای روابط عمومی
    مطالعه جدید مایکروسافت نشان می‌دهد موج جدید هوش مصنوعی، ده‌ها شغل از جمله روابط عمومی را در معرض حذف قرار داده و بازار کار جهانی را متحول می‌کند.
  • نسل‌کشی سخت است وقتی باید جنگ روابط‌عمومی را هم ببری
    در عصر شفافیت رسانه‌ای، اسرائیل جنگ روابط‌عمومی را در کنار بحران غزه به دولت‌ها و مردم غرب باخته است.
  • مدرسه‌سازی؛ عملیات فرهنگی و تمدن‌ساز روابط عمومی‌ها در سازمان نوسازی مدارس کشور
    مدیرکل روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس: مدرسه‌سازی امروز فراتر از عمران، یک مأموریت فرهنگی و رسانه‌ای برای خلق اعتماد و مشارکت مردمی است.
  • روابط عمومی، روایت‌گر عدالت آموزشی و پیشگام در نهضت مدرسه‌سازی؛ نقش‌آفرینی رسانه‌ای برای مشارکت مردمی
    روابط عمومی‌های حوزه آموزش و پرورش، با روایت‌گری اثرگذار و تولید محتوای جذاب، ستون اعتمادسازی و موتور مشارکت در عدالت آموزشی و مدرسه‌سازی کشور هستند.
  • ارتباط و اعتماد، دو بال تاب‌آوری در بحران؛ پیشنهاد روز ملی عذرخواهی در هفته دولت برای بازسازی اعتماد عمومی
    ارتباط موثر و اعتماد متقابل، کلید تاب‌آوری اجتماعی در بحران‌هاست؛ پیشنهاد شد یک روز در هفته دولت به عذرخواهی و پاسخگویی به مردم اختصاص یابد.
  • نقش رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم؛ روایت‌گری هوشمندانه و جهاد تبیین، رمز پیروزی ایران در نبرد روایت
    معاون سیاسی استانداری سمنان: رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها با روایت‌گری هوشمندانه و امیدآفرینی، خط مقدم مقابله با عملیات روانی دشمن در جنگ ترکیبی هستند.
  • آموزش تولید محتوای خبری با هوش مصنوعی؛ استانداری فارس مسیر نوین توانمندسازی روابط‌عمومی‌ها را هموار می‌کند
    دوره آموزشی تولید محتوای خبری با محوریت هوش مصنوعی در استانداری فارس، روابط‌عمومی‌ها را به ابزارهای روز و مهارت‌های آینده‌محور مجهز می‌کند.
  • روابط‌عمومی‌ها در خط مقدم اعتمادسازی و پاسخگویی به شبهات فضای مجازی؛ تاکید معاون استانداری سمنان بر جهاد حرفه‌ای ارتباطات
    معاون روابط‌عمومی استانداری سمنان روابط‌عمومی‌ها را پیشگامان اعتمادسازی و مقابله با شبهات در فضای مجازی و رسانه‌ها معرفی کرد.
  • انتصاب شراره کهنسال به عنوان مسئول روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های فردیس؛ گام جدید برای ارتقاء تعاملات رسانه‌ای شهرستان
    با انتصاب شراره کهنسال به مسئولیت روابط عمومی خانه مطبوعات فردیس، انتظار می‌رود کیفیت اطلاع‌رسانی و تعامل رسانه‌ای در شهرستان فردیس ارتقاء یابد.
  • بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران
  • عضویت در بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران
  • ارسال خبر به شارا
  • عکس های روابط عمومی
  • ویدئوی های روابط عمومی
  • درباره شارا
  • ارتباط با شارا
  • اخبار روابط عمومی
  • مقالات روابط عمومی
  • تازه های نشر روابط عمومی
  • انتصابات روابط عمومی
  • جهان روابط عمومی
  • ارتباطات و روزنامه نگاری
  • اخبار بانک و بیمه
  • روابط‌ عمومی
  • روابط عمومی ایرانی
  • فناوری نو و هوش مصنوعی
  • مسئولیت اجتماعی و ESG
  • مدیریت بحران روابط‌ عمومی
  • تبلیغات و بازاریابی
  • موفقیت و سلامت روابط‌ عمومی
  • مقالات کسب‌ و کارهای روابط‌ عمومی
  • فروشگاه روابط عمومی
  • کنفرانس بین ‌المللی روابط عمومی ایران
  • جشنواره مردم داری ایران
  • جوایز صنعت روابط عمومی ایران
  • اجلاس ملی مدیران روابط‌ عمومی
  • رخداد ملی روابط‌ عمومی
  • روز جهانی روابط‌ عمومی
  • جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی
شارا شارا
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است. © 2024– 2015