شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || دولت اسرائیل برای سال ۲۰۲۵ اعلام کرده است که ۱۵۰ میلیون دلار دیگر را به روابطعمومی جهانی اختصاص میدهد؛ افزایشی بیسابقه در هزینهها که همزمان با سقوط چشمگیر برداشت عمومی نسبت به اسرائیل در سراسر جهان رخ داده است.
هزینه این سقوط در واقع قابل اندازهگیری است. متا (Meta)، مالک اینستاگرام و فیسبوک، اصلیترین ابزاری است که بسیاری از شرکتها برای رسیدن به مشتریان خود از آن استفاده میکنند. هزینه جذب یک مشتری جدید از طریق تبلیغات در متا به عنوان سیپیسی (Cost-Per-Click) یا «هزینه هر کلیک» شناخته میشود. هرچه CPC یک شرکت کمتر باشد، به معنای آن است که شرکت برای جذب مشتری جدید هزینه کمتری میپردازد. هرچه این هزینه بیشتر شود، مدل کسبوکار شرکت کمصرفهتر خواهد شد.
بررسی دادههای افشاشده متا که توسط افشاگران شرکت در اختیار ما قرار گرفته است، نشان میدهد که شرکتهای اسرائیلی از سال ۲۰۲۳ با دشواری فزایندهای در جذب مشتری جدید در سراسر جهان روبهرو هستند و همین امر به افزایش میلیاردی هزینههای تبلیغات منجر شده است.
نویسندگان: مرتضی حسین، وقاص احمد، رایان گریم
تاریخ انتشار: ۹ ژوئن ۲۰۲۵
منبع: Drop Site News
#روابط_عمومی_در_متن
#سال_هوش_مصنوعی
نظر بدهید