شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– نشریه تخصصی بنکر با انتشار فهرست ۵٠٠ برند برتر در حوزه بانکداری بانک صادرات ایران را به عنوان با ارزشترین برند در بین بانک های داخلی اعلام کرد .
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نشریه تخصصی بنکر در جدیدترین گزارش خود فهرست ۵٠٠ برتر دنیا در حوزه بانکداری را منتشر و بانک صادرات ایران را به عنوان با ارزشترین برند ( نشان تجاری) در میان بانک های ایرانی اعلام نمود. این فهرست براساس شاخصهایی همچون، ارزش برند هر بانک، میزان ثبات و استحکام و ارزش آن در بازار صورت گرفته و در فهرست ۵٠٠ برندبرتر سال ٢٠١۴ بانک صادرات ایران رتبه ۴٢۶ را به خود اختصاص داده است و ارزش برند این بانک ١٩٠ میلیون دلار اعلام شده است.
شایان ذکر است در فهرست ۵٠٠ بانک برتر تنها نام دو بانک ایرانی درج شده و بانک ملی پس از بانک صادرات ایران توانسته است رتبه ۴٧۵ را به خود اختصاص دهد.
براساس گزارش منتشره بانک های امریکایی ولس فارگو، اچ اس بی سی انگلیس، بانک امریکا به ترتیب در رتبه اول تا سوم قرار گرفتهاند.
گفتنی است موفقیت اخیر بانک صادرات ایران مدیون سیاست گذاری و برنامه ریزی صحیح مدیران عالی، همدلی و همراهی سهامداران، اعتماد مشتریان و تلاش و زحمت همکاران بوده که در صورت رفع محدودیتهای بینالملل، با توجه به زیرساخت و توانمندیهای بانک در عرصههای داخلی و خارجی زمینه پیشرفت و اعتلای بیشتری برای آن فراهم خواهد شد.
|
نظر بدهید