شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || برندهای مد و زیبایی در سال ۲۰۲۵ با بازگشت به تبلیغات کلاسیک چهرهها سعی در احیای اعتماد مصرفکنندگان دارند. ریچل بیلسون و اد وستویک از چهرههای نوستالژیک کمپین لانکوم هستند.شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) ||
این رویکرد صریح بهجای ایدههای پیچیده، محصول را در کانون توجه قرار میدهد. Fashionphile با نیکول ریچی، و Old Navy با لیندزی لوهان، کمپینهای موفقی راهاندازی کردهاند.
همکاری لیوایز با بیانسه نیز مثال خوبی از انتخاب طبیعی چهره برای برند است. شابلمن پیشنهاد میدهد قراردادهای بلندمدت با سلبریتیها منعقد شود، اما تبلیغات باید بهروز باقی بماند. تبلیغ موفق آدیداس با آنتونی ادواردز و آیس-تی نمونهای از این تنوع است.
در جهان ناپایدار امروز، مردم به دنبال حس آشنا و اعتماد هستند. تبلیغات ساده اما صادقانه بهتر از جلوهگریهای ساختگی عمل میکند. کلید موفقیت: پیوند احساسی بین محصول و مخاطب.
منبع: The Business of Fashion, 25 June 2025
انتهای پیام/
نظر بدهید